توضیح روابط عمومی برج میلاد درمورد صدای انفجار در محوطه این مجموعه

ادامه شایعه‌سازی رسانه‌های ضدایرانی | این بار انفجار در برج میلاد!

روابط عمومی برج میلاد، شنیده شدن صدای انفجار در محوطه این مجموعه را مربوط به بخشی از اجرای نمایش «۴۱۰» با موضوع دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی برج میلاد یکشنبه شب اعلام کرد: صدای شنیده شده انفجار در محوطه این مجموعه، مربوط به بخشی از اجرای نمایش «۴۱۰» با موضوع دفاع مقدس است که با همکاری حوزه هنری در این مجموعه اجرا می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی برج میلاد، قابل توضیح است که امشب گروه نمایشی ۴۱۰ در پارکینگ شماره ۳ مجموعه میلاد مشغول به تمرین بوده و صدای انفجار مربوط به بخشی از این اجراست. اجرای این نمایش از فردا دوشنبه ۲۵ مهر ماه به مدت ۲۰ شب با حضور تماشاگران و علاقه مندان به هنر نمایش در برج میلاد اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی این طرح پیشتر اعلام کرده بود که فصل اول سینمایش «۴۱۰» به تهیه‌کنندگی علیرضا کوهفر و کارگردانی کوروش زارعی از روز دوشنبه ۲۵ مهر در برج میلاد تهران اجرای خود را آغاز می‌کند.

سینمایش ابداعی تازه از حوزه هنری است که با ترکیبی از قالب تئاتر و جلوه‌های ویژه سینمایی اثری متفاوت به نمایش می‌گذارد.

از جلوه‌های ویژه این اثر بزرگ می‌توان به بزرگ‌ترین آکواریوم تئاتری با ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر آب و انفجارهای بزرگ اشاره کرد.

«۴۱۰» روایتی متفاوت از دفاع مقدس با محوریت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و فتح گردان غواصی لشکر ۴۱۰ ثارالله(ع) است که به مدت ۱۵ شب تا ۱۱ آبان در یک نوبت در برج میلاد تهران با ظرفیت بالای چهار هزار نفر تماشاگر اجرا می‌شود.

«۴۱۰» تازه‌ترین اثر حوزه هنری انقلاب اسلامی است که به همت موسسه رسانه‌ای مهنا به صحنه می‌رود.

Share