در آئین تکریم و معارفه معاونین آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد؛

«آموزش»، رکن نخست دانشگاه علوم پزشکی گیلان است | همه دانشجویان، فرزندان ما هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آموزش را رکن نخست دانشگاه دانست و گفت: امور آموزشی در سال تحصیلی جدید، با قدرت و البته با تغییر در رویکرد و اصلاحاتی در آن، ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از وب‌دا، دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز، در آیین تکریم معاون پیشین و معارفه سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به از سرگیری آموزش حضوری، اظهار کرد: باید همه تلاش ما در جهت توسعه نظام آموزش عالی دانشگاه علوم پزشکی گیلان متمرکز شود.

وی افزود: خوشبختانه کلاس‌های آموزشی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ظرفیت مطلوب اساتید و حضور خوب دانشجویان تشکیل شده و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در آن‌ها استمرار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دانشجویان را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: همه دانشجویان، فرزندان ما هستند و باید دغدغه‌های آن‌ها در همین روزهای آغازین کلاس‌های حضوری، رفع شود.

دکتر بالو همچنین بر ضرورت حسن ارتباط اساتید و دانشجویان در سال تحصیلی جدید نیز تأکید کرد.

وی آموزش را رکن نخست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برشمرد و افزود: امور آموزشی در سال تحصیلی جدید با قدرت و البته با تغییر در رویکرد و اصلاحاتی در آن، ادامه خواهد یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر لزوم همدلی و اشتراک تجارب موفق در جهت توسعه نظام سلامت گیلان تأکید کرد و افزود: در دانشگاه علوم پزشکی گیلان همه اعضای هیئت‌علمی، کادر درمان و سایر همکاران، عضو یک خانواده هستند و باید به یکدیگر کمک کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه هرکسی در انقلاب اسلامی که دارای مسؤولیت است باید به وظایف و تکالیف خود عمل کند، بر ضرورت افزایش مهارت ارتباطی اساتید با دانشجویان تأکید کرد و افزود: حضور مسئولان دانشگاه و اساتید در کنار دانشجویان در رشد فکری و جهت‌دهی آن‌ها بسیار مؤثر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دوران مسؤولیت‌ها را بسیار کوتاه و زودگذر توصیف کرد و گفت: مسؤولیت‌ها امانتی در دست مدیران و فرصتی برای خدمت‌گزاری است و از این حیث، باید خداوند را شاکر بود.

در این نشست، تعدادی از معاونین و روسای دانشکده‌های تابعه دانشگاه، به تشریح روند فعالیت آموزشی مراکز تحت پوشش خود پرداختند.

گفتنی است در حاشیه این نشست نیز از زحمات دکتر کامران عزتی معاون پیشین آموزشی تقدیر و دکتر افشین شفقی به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد.

Share