آتش نشانان لاهیجان تجلیل شدند

همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، آتش نشانان لاهیجان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور فرماندار، اعضای شورای تأمین، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان تجلیل شد.

در این مراسم ابتدا گزارشی از سوی سید احمد میربشیری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد عملکرد یک ساله این سازمان در حوادث مختلف و تجهیزات خریداری شده ارائه شد.

بهمن کنعانی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات آتش نشانان ، یاد و خاطره شهدای عزیز در هفته دفاع مقدس و امام گرانقدر را گرامی داشت.

رضا زنده دل شهردار لاهیجان هم با تبریک روز آتش نشانی و قدردانی از عملیات های موفق آتش نشانان در حوادث مختلف و بیان اینکه سال گذشته مبلغ پنج میلیارد تومان تجهزات برای آتش نشانی لاهیجان خریداری شد، گفت: آتش نشانان به خاطر حس ایثار و وطن دوستی و کمک به هم نوع این شغل را انتخاب کرده اند.

فرهاد براتی فرماندار شهرستان لاهیجان هم در این مراسم از تلاش ها و عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان قدردانی کرد و افزود: کار آتش نشانان همچون عزیزان دفاع مقدس است که از جان خود گذشتند تا یک وجب خاک ایران به دست دشمنان نیفتد.

در پایان این مراسم تعدادی از آتش نشانان شهرداری لاهیجان به نمایندگی از همکاران خود مورد تجلیل قرار گرفتند.

Share