وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:

۲ نفر مخالف لغو انتخابات فوتبال بودند | نتوانستم با فدراسیون ارتباطی بگیرم!

وزیر ورزش و جوانان در توضیح ماجرای شبانه لغو و سپس تصمیم به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گوید که فقط ۲ نفر از اعضای هیات رئیسه مخالف برگزار نشدن انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در گفتگوی صبحگاهی سه‌شنبه (امروز) با رادیو ورزش، در پاسخ به ماجراهای شبانه لغو و سپس تصمیم به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: دبیرکل فدراسیون با اشاره به مواردی گفته بود که امکان برگزاری انتخابات نیست.

وی در پاسخ به اینکه این موارد از قبل مشخص بوده و چرا باید نیمه شب روز قبل از انتخابات این‌گونه مطرح شود؟ اظهار کرد: این باید رسیدگی شود. این وظیفه حاکمیتی و نظارتی است و ما باید ورود کنیم. اینکه دلیل چه بود است.

سجادی تاکید کرد: متعاقب این موضوع خبر شفاهی به من داده شد که ظاهرا فقط دو نفر از اعضای هیات رئیسه با نامه دبیرکل برای لغو انتخابات فوتبال مخالفت کره‌اند و موافق برگزاری انتخابات بوده‌اند.

وزیر ورزش ادامه داد: صبح امروز خیلی سعی کردم که با موبایل با فدراسیون ارتباطی بگیرم و با حراست ارتباط بگیرم، نشد و به هر دری زدم بسته بود!

Share