مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با دیارمیرزا:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بندر چمخاله | از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستیم

اسلامی با حضور در بندر چمخاله، هدف خود از این سفر را بازدید و پیگیری از پروژه بندر چمخاله اعلام کرد و افزود: این پروژه پیشرفت خوب حدود ۷۰ درصدی دارد که از برنامه زمان‌بندی خود جلوتر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی‌اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در بندر چمخاله، هدف خود از این سفر را بازدید و پیگیری از پروژه بندر چمخاله اعلام کرد و افزود: این پروژه پیشرفت خوب حدود ۷۰ درصدی دارد که از برنامه زمان‌بندی خود جلوتر است.

وی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا، اظهار داشت: زیر بناها توسط دولت تأمین می‌شود اما در خصوص روبناها خصوصا شناورها، باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره برد.

صفایی با اشاره به اینکه بندر چمخاله موقعیت بسیار خوبی در زمینه سفر دریایی دارد، تصریح کرد: این بندر زیبایی‌های جذابی دارد و مطمئن هستم که با زیرساخت‌هایی که در حال انجام است و روبناهایی که بخش خصوصی به سرعت انجام خواهد داد، مردم لذت زیادی از سفر به این منطقه خواهند برد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در پایان گفت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بنادر کشور اعتبار در نظر گرفته شده است.

Share