مشخصات بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۲

خرید تلویزیون سامسونگ با توجه به تنوع موجود و قیمتهای متفاوت کار دشواری است. تیم مشاوره دی جی بانه با پشتیبانی رایگان همواره آماده کمک به شما در این زمینه است.

سامسونگ یکی از نامدارترین کمپانی های تولیدکننده تلویزیون است که همواره سعی داشته بهترین تکنولوژی ها را در آپدیت محصولات خود داشته باشد. علاوه بر به روز بودن، سامسونگ همیشه بهترین قیمتها را برای عرضه محصولات خود در نظر گرفته است. تولید تلویزیونهای QLED گواه بر همین مطلب است.

قیمت تلویزیونهای کیولد سامسونگ نسبت به تلویزیونهای OLED ارزانتر است. این در حالیست که کیفیت تلویزیون  QLEDسامسونگ نسبت به اولد چندان هم پایین نیست و یک کیفیت قابل قبول را ارائه میدهد. با این مقدمه در ادامه به بررسی تلویزیونهای سامسونگ و ویژگی های مختلف آن از جنبه صفحه نمایش، کیفیت تصویر و .. خواهیم پرداخت.

بهترین تلویزیونهای سامسونگ از نظر صفحه نمایش

تلویزیونهای سامسونگ از نظر نمایشگر دارای محصولات متنوعی از جمله تلویزیون ال ای دی سامسونگ، تلویزیون QLED سامسونگ، تلویزیون پلاسما سامسونگ، تلویزیون منحی سامسونگ، تلویزیون کریستالی سامسونگ و تلویزیون NEO QLED سامسونگ می باشد. تلویزیونهای  NEO QLEDسامسونگ و تلویزیون کیولد سامسونگ با بهره مندی از فیلتر کوانتوم دات علاوه بر ارتقا کنتراست، رنگها را بصورت واقعی و زنده نمایش میدهند.

 در واقع کوانتوم دات وجه مشترک این نمایشگرهاست و تفاوت آن ها در استفاده از mini LED  در تلویزیون NEO QLED بجای ال ای دی است. تلویزیونهای  QLED و نئوکیولد جز بهترین نمایشگرهای سامسونگ هستند که میتوان با آنها حداکثر محتوای HDR را مشاهده کرد. زاویه دید و پنل نوری تلویزیون نئو کیولد بهتر و ارتقا یافته تر از نوع QLED است. از نظر قیمت تلویزیون سامسونگ توجه داشته باشید که قیمت تلویزیونهای ال ای دی سامسونگ نسبت به موارد دیگر ارزانتر است.

بهترین تلویزیونهای سامسونگ از نظر کیفیت تصویر

کیفیت تصویر تلویزیونهای سامسونگ تحت تاثیر عوامل بسیاری است که از جمله آن میتوان به وضوح و رزولوشن اشاره کرد. با توجه پیکسلهای بکار رفته در نمایشگر تلویزیون سامسونگ، میتوان انواع وضوح را تعریف کرد. بر اساس کیفیت تصویر ما انواع تلویزیونهای HD سامسونگ، تلویزیونهای Full HD سامسونگ، تلویزیونهای SUHD سامسونگ، تلویزیونهای ۴K سامسونگ، تلویزیونهای ۸K سامسونگ را داریم.

کیفیت تصویر تلویزیونهای سامسونگ به همین ترتیب به صورت صعودی افزایش می یابد. به این صورت که کیفیت تصویر تلویزیون های Full HD یا ۱۰۸۰p نسبت به تلویزیونهای اچ دی سامسونگ بیشتر است. بهترین کیفیت تصویر شامل تلویزیونهای ۴K و تلویزیونهای ۸K ساموسونگ است. تعداد پیکسلهای تلویزیون ۸K سامسونگ چهار برابر تلویزیون فورکی سامسونگ و ۱۶ برابر تلویزیون فول اچ دی سامسونگ است بنابراین جزئیات بیشتری را هم نمایش میدهد که با واقعیت مو نمی زند. با این حال محتوای مناسب تلویزیونهای ۸K چندان در دسترس نیست. قیمت تلویزیونهای ۴K سامسونگ نسبت به قیمت تلویزیونهای ۸K سامسونگ ارزانتر است و در حال حاضر پرفروشترین تلویزیون سامسونگ به شمار میرود.

بهترین تلویزیونهای سامسونگ از نظر صدا

لذت تماشای یک محتوای عالی در کنار صدای فراگیر و همه جانبه را در تلویزیونهای سامسونگ میتوان تجربه کرد. تلویزیونهای سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی های مختلف، خروجی صدای تلویزیونهای خود را در حد مطلوب ارتقا داده است. بهترین تلویزیونهای سامسونگ با بهره گیری از دالبی دیجیتال، Dolby Digital plus و Dolby DTS همواره از یک صدای آکوستیک و بی نظیر برخوردارند. با وجود اینکه بهترین تلویزیونهای ۲۰۲۲ سامسونگ همواره با جدیدترین تکنولوژی های صدا ارتقا یافته اند با این حال شما برای داشتن خروجی صدای بیشتر میتوانید بطور جداگانه ساندبار تهیه کنید.

بهترین تلویزیونهای گیمینگ سامسونگ

برای خرید تلویزیونهای گیمینگ سامسونگ ابتدا ویژگی های مختلف بازی را چک کنید. تلویزیونهای سامسونگ با پشتیبانی از فناوری های ALLM، AMD Freesync، Game Motion Plus،VRR  وفناوری G-Sync بازی را بدون بریدگی و بصورت یکنواخت اجرا میکنند.

بعلاوه رفرش ریت بالا و Input Lag پایین، تجربه یک بازی روان با حداقل تاخیر را فراهم میکنند. تلویزیونهای ۲۰۲۲ سامسونگ با وجود پورت HDMI 2.1 برای انواع کنسولهای نسل نهم مانند PS5 و Xbox مناسب هستند.

تلویزیون گیمینگ سامسونگ QN90B

تلویزیون  QN90B سامسونگ محصول سال ۲۰۲۲ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از ۴ پورت HDMI2.1 یکی از بهترین تلویزیونهای گیمینگ سامسونگ است. این محصول با وضوح  ۴K@120Hz از حداکثر محتوای HDR پشتیبانی میکند. این کحصول قابلیت اتصال به کنسولهای نسل نهم را هم دارد.

بهترین ابعاد تلویزیون سامسونگ برای ما کدام است؟

محصولات سامسونگ در ابعاد مختلف تلویزیونهای ۳۲ تا ۳۹ اینچ سامسونگ، تلویزیونهای ۴۰ تا ۴۹ اینچ سامسونگ، تلویزیونهای ۵۰ تا ۵۸ اینچ سامسونگ و تلویزیونهای ۶۰ اینچ به بالا سامسونگ موجود هستند. با توجه به فضایی که در دسترس دارید و موارد مصرف، انواع تلویزیونهای سامسونگ میتواند برای شما کاربردی و مفید باشد. اما بطور کلی تلویزیونهای ۶۵ اینچ سامسونگ نسبت به ابعاد بزرگتر ارزانتر است در حالیکه امکانات صدا و تصویر خوبی هم ارائه میدهد بنابراین در کنار تلویزیونهای ۵۵ اینچ سامسونگ جز پرفروشترین تلویزیونها هستند.

 

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ

سامسونگ با ایجاد دسترسی به اینترنت و Wi_Fi امکانات گسترده ای به مجموعه های خود افزوده است. قابلیتهای Multi-View و Tap View که با وجود آنها می توانید محتوای مورد علاقه خود را از موبایل روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون پخش کنید. اینترنت اشیا و دستیارهای صوتی از دیگر امکانات تلویزیونهای هوشمند سامسونگ هستند.

از کجا تلویزیون سامسونگ خود را به SmartThings (اینترنت اشیا) متصل کنیم؟

یا (راهنمای اتصال تلویزیون سامسونگ به SmartThings (اینترنت اشیا)  )

شما می توانید از طریق برنامه SmartThings  لوازم خانگی خود (چراغها، یخچال، جارو برقی هوشمند و ..) را کنترل نمایید. این برنامه برای گوشی های اندرویدی و iOS توسعه داده شده است و در موبایل های سامسونگ نیز به صورت یکپارچه تعبیه شده است. شما حتی می توانید از طریق دستور صوتی و Bixby اینکار را انجام دهید.در ادامه مراحل اتصال به اینترنت اشیا تلویزیون سامسونگ را بررسی میکنیم:

  • ابتدا تلویزیون سامسونگ خود را به شبکه وای فا Wi Fi متصل کنید.بدین ترتیب تلویزیون سامسونگ شما آماده مچ شدن با گوشی شما خواهد شد.
  • چنانچه تلفن همراه شما سامسونگ است، برنامه SmartThings را باز کنید و اگر نه این برنامه را دانلود کنید. برای استفاده از این برنامه باید حساب کاربری داشته باشید.
  • در صورتی که تلویزیون سامسونگ بصورت خودکار شناسایی شد گزینه پذیرفتن (Add) را بزنید. در غیر این صورت روی Device ضربه بزنید و تلویزیون سامسونگ را انتخاب کنید.
  • پس از اتصال تلویزیون سامسونگ به گوشی همراه شما، آماده کنترل از راه دور خواهد بود.

 

راهنمای استفاده از وای فای Wi Fi تلویزیون سامسونگ

برای استفاده از امکانات هوشمند تلویزیون های سامسونگ در قدم اول باید به شبکه اینترنت متصل شوید.

مراحل گام به گام اتصال به اینترنت در تلویزیونهای اسمارت سامسونگ

  1. از قسمت تنظیمات گزینه شبکه ” NETWORK ” را انتخاب کنید.
  2. تنظیم نوع شبکه (Network Type)را بر روی بی سیم ” WIRELESS ” قرار دهید .
  3. در سطر پایینتر یا ” Network Setup ” گزینه ” Select a Network ” را انتخاب کنید.
  4. اسم شبکه Wi Fi خود را انتخاب و سپس رمز مربوطه را وارد کنید و بدین ترتیب به اینترنت متصل شوید.

تلویزیون سامسونگ را از کجا بخریم ؟

خرید تلویزیون سامسونگ با توجه به تنوع موجود و قیمتهای متفاوت کار دشواری است. پیش از هرچیزی باید بدانید بودجه خود را صرف خرید تلویزیون متناسب با نیاز خود میکنید و تحقق این امر مستلزم داشتن دانش کافی درباره تلویزیون است. تیم مشاوره دی جی بانه با پشتیبانی رایگان همواره آماده کمک به شما در این زمینه است. ضمن اینکه دی جی بانه با ارائه ضمانت اصالت کالا و در صورت نیاز گارانتی تلویزیون سامسونگ، بستر یک خرید امن و مطمئن را برای شما فراهم میکند. شما میتوانید با آگاهی تمام بهترین تلویزیون سامسونگ را با نازلترین قیمت ممکن و با خیال راحت از دی جی بانه خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

Share