فروش روغن زیتون شیرین یک لیتری صنعتی

روغن جزوء نیازها بسیار مهم انسان است و انواع مختلفی همچون روغن بنفشه دارد که باعث می شود نیازها بشر در زمینه ها متنفاوت رفع گردد روغن در گذشته منبع سوختی بود و امروزه نیز در صنعت کاربرد دارد.

روغن زیتون فوق بکر شیرین طرفداران خاص خود را دارد، چرا که های روغن زیتونی تا کنون شیرین نبوده و این ابتکار و نوآوری در گروه تولیدی روغن زیتون فوق بکر صورت گرفته است.

روغن زیتون فوق بکر شیرین نوع خاصی از روغن زیتونها می باشد که مزه ی شیرین می دهد که به همین جهت به اسم روغن زیتون فوق بکر شیرین نامگذاری شده است.

روغن زیتون فوق بکر شیرین در حال حاضر دومین روغن زیتون شیرین اصل پرفروش در میان روغن زیتونهای فوق بکر می باشد که هدف تولیدکنندگان روغن زیتون فوق بکر افزایش تولید این روغن زیتون و صادرات بیش از بیش روغن زیتون فوق بکر اصل می باشد.

روغن زیتون فوق بکر شیرین با بهره گیری از دانش خاص تولید روغن زیتون تولید شده است دانشی که هیچ واحد تولید روغن زیتون آشنایی با آن ندارد، هدفهای بعدی بعد از اجرای کردن طرح افزایش تولید و صادرات روغن زیتون شیرین تولید روغن زیتون های با طعم های دیگر می باشد.

خرید روغن زیتون یک لیتری

روغن زیتون در بسته بندی های نیم لیتری یک لیتری ۳ لیتری در بازار موجود می باشد. در هنگام خرید روغن زیتون نیم لیتری باید توجه کرد که اطلاعاتی مانند نام و نوع فرآورده، نشان و علامت تجاری تولید کننده، وزن خالص، شرایط نگهداری تاریخ انقضای محصول و نام کشور تولید کننده بر روی اتیکت آن درج شود. همچنین در هنگام خرید به پروانه ساخت وزارت بهداشت و علامت استاندارد نیز باید توجه کرد.

روغن زیتون مناسب نباید بوی کپک زدگی یا بوی نا یا بوی رسوب لجنی داشته باشد. بوی سرکه و طعم فلزی و تندی روغنی می تواند از علائم فساد باشد. در واقع می توان گفت روغن با کیفیت، طعم تند و سوزاننده و کمی تلخ دارد. طعم میوه ای نیز از خصوصیات روغن زیتون با کیفیت می باشد.

 از نکات مهم دیگری که در هنگام تهیه روغن زیتون یک لیتری باید به آن دقت کرد نوع بسته بندی می باشد بسته بندی های شیشه ای و نیز تیره رنگ از انواع مناسب بسته بندی برای روغن زیتون به حساب می آید.

باید توجه کرد که قیمت نهایی روغن زیتون به عوامل موثر متعددی از جمله به قیمت ماده اولیه و قیمت بسته بندی محصول بستگی دارد. برای تولید روغن زیتون به مقادیر مناسب در کشور باید تولید این میوه در ایران به اندازه کافی باشد. به همین خاطر هرگاه تولید میوه زیتون کاهش پیدا کند قیمت روغن آن بالاتر رفته و قدرت خرید مردم کاهش می یابد.

روغن زیتون بکر صنعتی

شاید با شنیدن اسم صنعتی و شرکتی تصور مصرف کننده سوق پیدا کند به تولیدات شیمیایی مشابه که نیاز جامعه را رفع می کند اما روغن زیتون بکر صنعتی در کارخانه ها و کارگاه ها به صورت اصولی تر و استانداردتر استخراج و تولید می شوند از این خواص آنها نیز بیشتر می شود و دلیل اضافه شدن این مزیتها استخراج تمام خواص توسط دستگاه ها می باشد و می تواند بهترین روغن زیتون بازار همانند روغن زیتون کریستال را رائه کند.

می توان گفت یونانیان علاقه خاصی به این درخت داشتند و درخت زیتون برای یونانیان مقدس بود زیرا خواصی که آن زمان برای بیماریها پوستی و گوارشی داشت باور کردنی نبود و می توان گفت به نوعی شفا بخش به حساب می آمد و تمام این دلایل باعث شد که یونانیان اهمیت بسیار زیادی به کشت و پرورش زیتون دهند و همواره مصرف آن را دنبال کنند.

زیتون همچون روغن گل سرخ توسط دستگاه ها پیشرفته و مدرن امروزی که از فناوری روز دنیا بهره می برد استخراج می شود و در روند استخراج هسته آن جدا و تا حد امکن تمام روغن زیتون از ان جدا می شود.

که در روش سنتی و خانگی این امکان وجود ندارد و بخش اعظمی از خواص در تفاله مواد اولیه که زیتون باشد می ماند و با روش صنعتی می توان از روغن زیتون صنعتی بهره برد.

دلیل علاقه شدید مردم به روغن مایع تبلیغات فروش انواع برند است که همواره در تلاش اند محصولات خود را در قالب سلامت بودن به مصرف کنندگان عرضه کنند.

روغن جزوء نیازها بسیار مهم انسان است و انواع مختلفی همچون روغن بنفشه دارد که باعث می شود نیازها بشر در زمینه ها متنفاوت رفع گردد روغن در گذشته منبع سوختی بود و امروزه نیز در صنعت کاربرد دارد.

Share