دادستان مرکز گلستان تشریح کرد؛

رشوه ۱۰۰ سکه‌ای کار دست آقای مدیر داد

دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دادستان مرکز گلستان از دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان در هنگام دریافت سکه‌های طلا به عنوان رشوه خبر داد.

 محمود اسپانلو امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه مبارزه جدی با فساد اداری در ستور کار قوه قضائیه و همه مجموعه‌های نظارتی است، اظهار کرد: به همه مردم قول داده‌ایم از هیچ فسادی به آسانی عبور نکرده و برای احقاق حقوق مردم و مبارزه با فساد شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.

دادستان اسپانلو افزود: این مدیر، قرار بود در ازای دریافت ۱۰۰ سکه طلا، مسئله یک پرونده که در بخش حقوقی این دستگاه، مشکل داشت، برطرف کند.

وی تصریح کرد: این مسئول، دیشب زمانی که ۲۷ سکه طلا به عنوان پیش پرداخت دریافت کرد، با ورود سربازان گمنام امام زمان عج، دستگیر شد.

Share