راهنمای خرید گوشواره طلا یزد با بهترین قیمت

در مورد افرادی هم که دارای صورتهای بیضی هستند یکی از بهترین انتخابها گوشواره های مرواریدی و میخی می ‌باشند، این افراد از گوشواره ‌هایی با مدلهای کشیده و بلند هم می ‌توانند استفاده کنند اما بهتر است که آویز آن زیاد بلند نباشد.

اگر می خواهید جواهرات خود را به فروش برسانید باید قیمت روز را در نظر بگیرید و هیچ فرقی نمی کند که گوشواره طلا باشد یا دستبند طلا ضخیم، به هرحال باید طبق قیمت روز بفروشید که البته  طلافروشها در هنگام خرید همیشه اجرت را از طلا کم می کنند بعد از شما می خرند.

طلا یک فلز گرانبها با ماندگاری بالا است که اگر به درستی از آن مراقبت شود، می تواند برای سالها ثابت بمان و گوشواره های طلای شما می توانند تا زمانی که نوه هایتان بزرگ شوند سالم بماند تا بتوانید آنها را در مراسم عروسی هدیه دهید، اما برای همین باید مراقبت ویژه ای داشته باشید و هر چند وقت یکبار گوشواره های خود را تمیز کنید تا بدرخشید.

لازم به ذکر است که شما برای خرید انواع گوشواره طلا می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

برای تمیز کردن گوشواره های طلا، به شکل زیر عمل کنید:

گوشواره های طلای گرانبهای خود را در محلول آب مخلوط با چند قطره صابون ظرفشویی ملایم به مدت حدود ۳۰ دقیقه خیس کنید و پس از خیساندن، سطح گوشواره طلای خود را با یک مسواک نرم به آرامی مسواک بزنید تا کثیفی از بین برود سپس با آب معمولی بشویید و به آرامی با یک پارچه بدون پرز خشک کنید.

اگر روی گوشواره های خود نگین یا سنگی وجود دارد، هرگز نباید آن را محکم مسواک بزنید و برای از بین بردن خراشهای طلایی خود، از یک پارچه پولیش استفاده کنید تا آنها را صاف کرده و براق نگه دارید.

خرید گوشواره طلا

از جمله چیزهایی که سبب زیبایی در بانوان می شود گوشواره طلا است و برای خرید آن باید به طلافروشیها مراجعه نمود.

گوشواره طلا را باید در مکانی تمیز و خشک، دور از فلزات یا مواد شیمیایی دیگر نگهداری کنید و طلا می تواند با مواد شیمیایی واکنش داده و آسیب ببیند همچنین آنها را از گرما و آب زیاد دور نگه دارید.

برای نگهداری طلا از همان قابها یا جعبه های ارائه شده توسط جواهرفروشی یا فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید و اگر در دسترس نیست، آنها را در یک جعبه پیچیده شده در یک پارچه نرم یا پنبه خشک نگه دارید.

رنگهای طلا مختلف را با هم مخلوط نکنید و نگه ندارید و طلای زرد را از طلای سفید دور نگه دارید.

همچنین، اگر گوشواره های طلای شما با الماس یا سنگ قیمتی پوشیده شده است مراقب نگهداری آن ها باشید، گاهی اوقات سنگها می توانند با سطح طلا تماس پیدا کرده و خراش ایجاد کنند.

قبل از قرار دادن آنها در جعبه جواهرات خود پس از پوشیدن، عرق و لوسیون چسبیده به سطح را در صورت وجود حتما تمیز کنید.

باید به این نکته اشاره کنیم که شما قبل از خرید گوشواره طلا می بایست با مدلهای آن آشنا باشید می توان گفت که سه مدل گوشواره طلا به نامهای گوشواره مدرن، گوشواره کلاسیک و پیرسینگ وجود دارد و تمامی گوشواره ها در این سه مدل خلاصه می شوند.

انواع گوشواره های کلاسیک عبارتند از: گوشواره میخی طلا، گوشواره آویز طلا، گوشواره حلقه ای طلا، گوشواره آویز طلا چند شاخه، گوشواره کلیپسی طلا.

انواع گوشواره های مدرن عبارتند از: گوشواره هاگی طلا، گوشواره هالتر طلا.

گوشواره طلا یزد

در بین زینت آلاتی که در داخل کشورمان با استفاده از طلا ساخته می شوند دستبند طلا ضخیم و گوشواره های یزد بسیار پر طرفدار هستند.

همانطور که گفتیم اولین گوشواره‌ ها در دوران تمدن ایلام در ایران دیده شده ‌اند و پس ‌از آن در مجسمه ‌های تخت‌ جمشید بر روی گوش سربازان هخامنشی گوشواره هک شده ‌است.

علاوه ‌بر آن بر روی گوش سمت چپ مرد نمکی که در زمان ساسانیان در ایران زیست می ‌کرده است نیز گوشواره طلا یافت ‌شده است.

یک گوشواره نیز از جنس فلز طلا و با نگینهای فیروزه ای، عقیق و لاجورد در دوران هخامنشی در ایران پیدا شده است که بسیار نفیس می ‌باشد ساخت آن در دورانی که هیچ ابزار خاصی برای این کار وجود نداشته است بسیار حیرت انگیز است.

در هنگام انتخاب گوشواره طلا یزد حتما باید فرم صورت فرد در نظر گرفته شود و گوشواره ‌ای متناسب با آن انتخاب گردد برای مثال در مورد افرادی که دارای صورتهای گرد هستند انواع گوشواره ‌های آویز که به سمت پایین باریک می ‌شوند بسیار مناسب می ‌باشد و تعادل را به فرم چهره این افراد باز می ‌گرداند همچنین در مورد این افراد استفاده از گوشواره‌ های چلچراغی هم گزینه بسیار مناسبی است.

در مورد افرادی هم که دارای صورتهای بیضی هستند یکی از بهترین انتخابها گوشواره های مرواریدی و میخی می ‌باشند، این افراد از گوشواره ‌هایی با مدلهای کشیده و بلند هم می ‌توانند استفاده کنند اما بهتر است که آویز آن زیاد بلند نباشد.

برای صورتهایی با فرم مربعی می ‌توان از گوشواره ‌های دایره‌ ای و همچنین گرد و حلقوی استفاده کرد چرا که باعث ایجاد تناسب در فرم این صورتها می ‌شوند.

Share