دستگاه تزریق پلاستیک اتوماتیک چگونه کار می کند؟

امروزه استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک فشرده بسیار رایج شده و با توجه به صنعت پلاستیک که در حال رشد و افزایش محصولات خود می باشد وجود این دستگاهها ضروری می باشد.

امروزه با توجه به هزینه های زیاد برق برای تولید پلاستیک از دستگاه تزریق پلاستیک تک فاز استفاده می شود که کارایی بسیار بالا با صدای پایین و از همه مهمتر مصرف برق کم که با برقهای تک فاز شهری نیز کار می کندرا دارد. برای آگاهی از قیمت دستگاه تزریق پلاستیک رومیزی، ساده ترین راه آن است که با کارشناسان فروش آراد برندینگ تماس بگیرید با یک تماس علاوه بر آگاهی از قیمت دستگاه، از نحوه عملکرد آن و کلیه مراحل تولید و فروش آگاهی می یابید ما در این مجموعه واسطه را حذف کرده ایم تا دستگاه به طور مستقیم با بهترین قیمت به دست مصرف کننده برسد.

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی نسل جدید این دستگاه ها از همه لحاظ  مناسب  می باشند با خرید دستگاه تزریق پلاستیک پارسیان رومیزی می توانید با کم ترین میزان صدا، انواع قالب را درون دستگاه بگذارید و مشاهده خواهید کرد که در مدت زمان محدودی انبوهی از تولید را به خود اختصاص می دهید.

نسل قدیم این دستگاه ها بر خلاف دستگاه های امروزی سر و صدای زیادی در هنگام کار به همراه داشت.

تسلط شما در حین انجام کار بر روی دستگاه های تزریق رومیزی بسیار زیاد می باشد، چون شما به راحتی می توانید قالب را در دست بگیرید و یا آن را تعویض یا جابه جا کنید.این دستگاه ها با آخرین تکنولوژی روز سرعت تولید شما را با بهترین کیفیت بالا برده اند و بر خلاف دستگاه های پیشین از همه لحاظ مقرون به صرفه می باشند.

خرید دستگاه تزریق پلاستیک رومیزی اتوماتیک

خوشبختانه با خرید این دستگاه ها می توانید بازار تولید را گسترش بدهید و به خودکفایی برسید با خرید دستگاه تزریق پلاستیک اتوماتیک ۱۰۰۰ گرمی کوچک رومیزی می توانید در فضای محدود، روزانه انبوهی از قاشق و چنگال و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را تولید کنید، که علاوه بر تأمین نیاز مردم به این ظروف، به استقلال مالی نیز برسید البته تولید قاشق و چنگال پلاستیکی تنها نمونه کوچکی از کار این دستگاه می باشد.

اگر جویای کار می باشید، این دستگاه ها با هزینه ای بسیار کم می توانند درآمد نسبتا خوبی را برای شما رقم بزنند کافیست قدری تأمل کنید تا پی به ویژگیهای منحصر به فرد این دستگاه ها برسید.

حمل و نقل آسان و راحت این دستگاه ها، کار را برای تولیدکنندگان مقدور کرده است و به راحتی می توانند مکان این دستگاه را تغییر دهند.

دستگاه تزریق پلاستیک، خود به چند مدل مختلف تقسیم می شود معمولا ساخت دستگاه تزریق پلاستیک رومیزی اتوماتیک بسیار پیچیده تر از یک دستگاه تزریق پلاستیک ساده و دستی می باشد این دستگاه ها دقت بسیار زیادی دارند، به همین دلیل درصد خطای کمی را دارند. یک دستگاه تزریق پلاستیک از قسمتهایی مانند قالب، مارپیچ، جایگاه  قرارگیری مواد اولیه و قسمت تنظیمات فشاراولیه و ثانویه، تشکیل شده است. دستگاه تزریق پلاستیک رومیزی ساده محدودیت تولید دارد، اما نوع اتوماتیک آن چنین محدودیتی را به دنبال ندارد.

دستگاه تزریق پلاستیک تک فاز

ویژگی منحصر به فرد و متمایز دستگاه تزریق پلاستیک تک فاز اتوماتیک بهره گرفتن از رباتها بدون دخالت دست انسان می باشد که عملکرد دستگاه را افزایش داده و باعث کاهش نیروی انسانی نیز می شود.

در دستگاههای اتوماتیک عمل تزریق و خروجی به صورت اتوماتیک صورت می گیرد که باعث تولید بیشتر برای قطعات بزرگ و حجیم و مصرف برق حدود ۷۳ درصد کمتر می شود.

کیفیت و اصالت این دستگاه موجب شده تا علاوه بر راندمان بالای تولید، شما را بی نیاز از نیروی انسانی متخصص و تعمیرکار کند.

این دستگاه ها در اندازه های مختلف با ظرفیت قالبهای متفاوت تولید و قابل عرضه در بازار فروش می باشد.

امروزه استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک فشرده بسیار رایج شده و با توجه به صنعت پلاستیک که در حال رشد و افزایش محصولات خود می باشد وجود این دستگاهها ضروری می باشد.

برای تولید محصولات پلاستیکی در بخشهای مختلف مانند کفش، لوازم آشپزخانه و حتی پزشکی از دستگاههای تزریق استفاده می شود که با توجه به محصول تولیدی داری ظرفیت و دقت متفاوت می باشد.

برای ساخت در محصولات پزشکی و قطعات خودرو که دقت بسیار بالایی نیاز است از دستگاه هیبریدی استفاده می شود که مصرف پایین انرژی و عدم تکانهای شدید بر اثر گرمای زیاد تولید شده می شود و همین امر کیفیت محصول را افزایش می دهد.

Share