با پایان یافتن مسابقات؛

دخانیات گیلان قهرمان لیگ یک فوتبال گیلان شد

با پایان یافتن مسابقات لیگ یک فوتبال بزرگسالان گیلان دخانیات و اکباتان خمام به لیگ برتر فوتبال گیلان (جام گیل) صعود کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفته یازدهم پایانی لیگ یک فوتبال گیلان با برگزاری پنج بازی برگزاری پیگیری شد و در مهم‌ترین بازی اکباتان خمام میزبان تیم صدر جدولی و قهرمان (دخانیات گیلان) بود.

در پایان شاگردان هادی سهرابی با تک‌گل مهدی هدایتی‌پور در دقیقه ۵۹ با نتیجه ۱ بر ۰ از سد دخانیات گذشت و بعنوان تیم دوم به لیگ برتر فوتبال استان گیلان صعود کرد.

رقابت‌های لیگ یک بزرگسالان در دو مرحله و مرحله نخست با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه ۵ تیمی از ۱۸ اردیبهشت الی ۱۲ خرداد برگزار شد و ۳ تیم به نام‌های شهرداری حویق تالش، مارلیک رودبار و پارس نوین کیاشهر به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

مرحله دوم مسابقات شامل ۳ تیم صعود کننده از مرحله اول، ۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر جام گیل فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و ۷ تیم حفظ سهمیه شده از فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ یک بودند از ۹ تیر لغایت ۷ شهریور ماه به پایان رسید.

تیم‌های دخانیات گیلان با ۲۱ امتیاز و اکباتان خمام با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های جام گیل فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ صعود کردند و همچنین تیم وهاب گیلان با ۸ امتیاز به رقابت‌های شهرستانی سقوط کرد. لازم بذکر است پیش از این تیم سردار جنگل شاندرمن به دلیل‌عدم ارائه مدارک در زمان مجاز نقل و انتقالات از جدول مسابقات حذف گردید.

Share