مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات؛

خبرنگاران با بیان واقعیات، مردم را به نظام اسلامی و دولت انقلابی دلگرم کنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات این استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: اصحاب رسانه با بیان واقعیات جامعه و عملکرد دولت، مردم را به نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی دلگرم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار علی‌پور در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، به نقش مهم این قشر بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با انعکاس درست و به موقع اخبار و رویدادها رسالت بزرگی بر عهده دارند.

وی امانت داری و انتشار اخبار و گزارشات مناسب و بدون تعصب و غرض ورزی را از ویژگی‌های مهم خبرنگاران برشمرد و افزود: در شرایطی که کشور با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می‌کند، نقش رسانه در ترویج فرهنگ صرفه جویی و مدیریت مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است.

سینا هوشمند نائب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان نیز با اشاره به اینکه استان گیلان از ظرفیت فرهیختگان زیادی در حوزه مطبوعات و تولید محتوا بهره‌مند است، گفت: نخستین قرارگاه جهاد تبیین در گیلان تشکیل شده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره‌ها و دوره های آموزشی متعددی در حوزه رسانه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت مدیریت مصرف آب، این موضوع نیز می‌تواند یکی از محورهای جشنواره باشد.

سپس ابراهیم بهمنی جلالی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با تاکید بر نقش مهم رسانه در آگاهی بخشی به مردم در خصوص بحران کم آبی و اصلاح الگوی مصرف آب افزود: خانه مطبوعات در زمینه همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان جهت فرهنگ‌سازی صرفه جویی در مصرف آب آمادگی کامل دارد و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای این کار استفاده خواهد کرد.

Share