دیوان عدالت حکم خود را صادر کرد

بازگشت امیرحسین علوی به شهرداری رشت

درحالی که از عصر امروز (دوشنبه) زمزمه‌های بازگشت امیرحسین علوی به شهرداری شنیده می‌شد، او در فضای مجازی اعلام کرد که در مسیر خدمت به مردم خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شنیده‌ها حاکی است که پس از شکایت صورت گرفته و با دستور موقت دیوان عدالت اداری، صورتجلسه استیضاح امیرحسین علوی، شهردار سابق رشت و تائید هیأت تطبیق موقتاً باطل شده است تا زمان صدور حکم نهایی او به شهرداری باز گردد.

همچنین علوی در صفحه شخصی اینستاگرام خود به صورت ضمنی بازگشت خود به شهرداری رشت را تائید کرده است.

در همین راستا نیز یک عضو شورا در گفتگو با دیارمیرزا ضمن تائید رای صادره، اظهار کرد: بلافاصله پس از ابلاغ رای، مسئولان استان موظف به اجرای آن هستند.

گفتنی است، از عصر امروز (دوشنبه ۲۱ شهریور) در فضای مجازی زمزمه بازگشت مجدد علوی به کار، پیچیده بود.

همچنین رضا عاشری که از حامیان جدی علوی نیز محسوب می شود امروز تصویری از خود در کنار او منتشر کرد که نمی‌تواند بی‌ارتباط با این موضوع باشد.

علوی در چهل و ششمین جلسه شورای شهر رشت از سمت خود عزل شد اما نحوه رای گیری بر سر برکناری او حواشی بسیاری در پی داشت که ابعاد آن همچنان پرابهام باقی مانده است.

به نظر می‌رسد طی روزهای آینده مدیریت شهری رشت آبستن اتفاقات مختلفی خواهد بود.

محمدحسین واثق کارگرنیا دقایقی پیش در گفت‌وگو بافارس اظهار کرد: پیرامون رای دیوان درباره وضعیت شهردار پیشین رشت که استیضاح و برکنار شده بود، تاکنون نامه‌ای به دست شورا نرسیده و شورا نیز تابع قانون است.

Share