با سفر به رودسر و آستانه اشرفیه؛

بازدید مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از پروژه های آبرسانی شرق گیلان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان بصورت سرزده از دو پروژه مهم آبرسانی شرق گیلان ( پروژه مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب شرب آستانه اشرفیه و همچنین پروژه تصفیه خانه اضطراری طول لات رودسر ) بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وحید خرّمی در بازدید از طرح تکمیل و راه‌اندازی اضطراری تصفیه‌خانه آب طول‌لات رودسر بیان داشت: هدف از انجام این پروژه، تأمین آب سالم و بهداشتی مورد نیاز جمعیت شهری و روستایی شهرهای رحیم‌آباد، رودسر، املش، کلاچای، واجارگاه و چابکسر است که از پیشرفت خوبی برخوردار می‌باشد.

وی برنامه ریزی لازم برای انجام مسیر‌های بحرانی و زمان بر پروژه و تسریع در حمل و نصب قطعات خریداری شده توسط پیمانکار پروژه را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان همچنین در بازدید از پروژه مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب شرب آستانه اشرفیه، ضمن تأکید بر اتمام این پروژه، بیان داشت: هدف از اجرای این پروژه تامین آب شرب و بهداشتی و مطمئن برای شهروندان آستانه اشرفیه میباشد که هم اکنون در مراحل پایانی کار است.

گفتنی است، در این بازدیدها مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از نزدیک در جریان پروژه‌های یاد شده قرار گرفت و دستورات لازم را جهت تسریع در فعالیت‌های آن‌ها صادر نمود.

Share