مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد:

اعلام نرخ بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از جابه‌جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی اتوبوسی براساس نرخ مصوب اعلام شده در سه پایانه مسافری ساری، چالوس و تنکابن خبر داد.

حسن جهانیان گفت: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از ساری تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۶۰۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۵۱۱ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۴۱۵ هزار تومان اعلام شد.

او ادامه داد: نرخ بلیط از چالوس تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۶۰۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۵۹۲ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۴۸۰ هزار تومان است.

بگفته جهانیان، از تنکابن تا مرز مهران نیز برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۷۴۴ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۶۲۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۵۰۸ هزار تومان اعلام شده است.

او افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت بروز تخلف به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر را هم در نظر گرفته‌ایم و در این زمینه مسیرهای پرترافیک اربعین را بازنگری و نقاط پرحادثه را ایمن نمودیم.

وی تاکید کرد: گشت‌های اربعین هم ۲۴ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند.

Share