با برگزاری مراسمی؛

چهره های ماندگار صومعه‌سرا با نیم قرن سابقه تجلیل شدند

بزرگداشت چهره های ماندگار صومعه سرا باحضور مسوولان و جمع کثیری از اصحاب فرهنگ و هنر شامگاه چهارشنبه با تجلیل از دو شخصیت برجسته با سابقه حدود ۵۰ ساله برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا شامگاه چهارشنبه در این مراسم طی سخنانی گفت: چهره های ماندگار بخشی از فرهنگ هر منطقه محسوب می شوند ضرورت دارد از مقام و شخصیت آنان به عنوان چهره های فرهنگی تجلیل کنیم.

نورالله صفر پور با اشاره به اینکه در این همایش از عبدالرضا جوهری و حسن مجیدیان مورد تجلیل قرار گرفتند، اظهار داشت: بر اساس میزان اثرگذاریشان در انقلاب و تاثیری که در توسعه حوزه های، فرهنگی وهنری ورزشی، این شهرستان داشته اند، انتخاب شده اند.

به گفته او، معرفی آشنایی مردم و بویژه جوانان با چهره های ماندگار و ایجاد انگیزه و ترغیب و الگو سازی برای جوانان درجهت ادامه راه آنان از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی می باشد.

وی در ادامه افزود: بررسی و شناسایی مستمر فرهیختگان و بزرگانی که به نوعی در اعتلای فرهنگ شهرستان قدم برداشته امری ضروری است ، زیرا این چهره ها به عنوان بخش مهمی از سرمایه های ملّی نقشی مهم در به ثمر رسیدن برنامه های توسعه فرهنگی اجتماعی، شهرستان و حتی استان گیلان داشته و دارند.

در این آئین از استاد عبدالرضا جوهری، فرهنگی بازنشسته، مبارز انقلابی، ایثارگر هشت سال دفاع مقدس، پیشکسوت تئاتر، خبر و عکاسی و نماینده صداوسیما درشهرستان صومعه سرا با ۴۵سال سابقه هنری و استاد حسن مجیدیان فرهنگی بازنشسته، مبارز انقلابی، مجری مداح و شاعر آئینی، پیشکسوت تئاتر و ورزش صومعه سرا با۵۰ سال سابقه هنری و ورزشی بعنوان چهره های ماندگار تجلیل شد.

Share