با حضور جمعی از مسئولان؛

محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش شد

در مراسمی با حضور فرماندار تالش و جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان، اعضای شورای تامین، امام جمعه شهرستان تالش و بخش کرگانرود، مسئولین، پاسداران و بسیجیان از خدمات سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده ناحیه سپاه تالش تجلیل و سرهنگ محمد علی ستیزه به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار تالش پیش ظهر امروز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تالش با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: امنیت امروز مرهون رشادت‌های سپاه در داخل و خارج از ایران اسلامی است.

 کیا عاشوری گفت: سپاه محصول رویش از دل مردم بوده و برای مردم و خدای این مردم آماده جهاد ایثار و شهادت خواهد بود.

وی با اشاره به رشادت‌های سپاه در طول ۴۳سال انقلاب اسلامی گفت: الگوی انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام تاریخ ساز امام حسین (ع) در کربلا است و سپاه بسان مسجدی است در برگیرنده انسانهای باتقوا و با ایمان که دغدغه‌ی مردمی داشته و جان خود را درخارج از مرزها فدا میکنند.

عاشوری ادامه داد: امروز به پاس قدرت و ایثار مجاهدانی ایرانی است که ما عزت و اقتدارمان در جهان پا برجاست.

فرماندار تالش با تاکید بر نقش بی‌بدیل و مخلصانه سرهنگ عزیزی در اداره شهرستان گفت: ایشان همیشه یاور مردم و مسئولان در حل مشکلات بویژه مدیریت شرایط کرونایی در عرصه سلامت بود که با ایثار و انجام اعمال مقدس به این جایگاه ماندگار رسیده است.

عاشوری با تکریم سرهنگ عزیزی و اکرام فرماندهی جدید سپاه تالش گفت: فرمانده جدید سپاه ناحیه تالش محمد علی ستیزه که امروز توسط جانشین سپاه قدس گیلان معرفی میشود از پاسداران خوشفکر و پرتوان سپاه بوده که با حضور ایشان شاهد تحول در تالش با تشکیل جبهه فرهنگی خواهیم بود.

در پایان این مراسم از خدمات ۴ساله سرهنگ جهانبخش عزیزی تجلیل و محمد علی ستیزه به عنوان فرمانده سپاه ناحیه تالش معرفی شد.

Share