در بازدید استاندار گیلان از آب منطقه ای عنوان شد؛

لزوم بهره گیری از اقدامات جهادی مدیریت آب کشاورزی در برنامه ریزی سال های آتی

استاندار گیلان صبح امروز از شرکت آب منطقه ای گیلان بازدید و ضمن گفت و گو با مراجعان و کارکنان، بر لزوم مستندسازی اقدامات جهادی مدیریت مطلوب توزیع آب کشاورزی و بهره گیری در برنامه ریزی سال های آتی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی صبح امروز (سه شنبه) از شرکت آب منطقه‌ای گیلان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مردم در این شرکت قرار گرفت.

استاندار گیلان ضمن حضور در دفتر رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان، بازدید امروز را در راستای اجرای سیاست‌های دولت و تداوم شیوه رئیس جمهوری دولت مردمی سیزدهم خواند و گفت: بازدید سرزده امروز که با روز ملاقات عمومی مصادف شده، فرصت خوبی برای بررسی میزان رضایتمندی مردم از خدمات مسئولان و شیوه پاسخگویی به مطالبات آنان است.

نماینده عالی دولت در گیلان، به روند خوب خدمات‌رسانی و پاسخگویی در شرکت آب منطقه‌ای گیلان اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آبی استان و نیاز بالای کشاورزان به آب، تلاش‌های بسیاری برای مدیریت و تامین به موقع آب کشاورزی صورت گرفت.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی با هدف تامین آب کشاورزی و کاهش تنش آبی موجود در استان، تصریح کرد: با همکاری فرمانداران، مدیران و نیز مردم شریف استان، اقدامات موثری در جهت توزیع عادلانه آب کشاورزی صورت گرفت که امیدواریم شاهد برداشت کمی و کیفی محصول از سوی کشاورزان باشیم.

عباسی بر لزوم مستندسازی اقدامات انجام شده سالجاری در حوزه آب کشاورزی و برق تاکید و تصریح کرد: باید از اقدامات صورت گرفته با روحیه انقلابی و عزمی جهادی، مستندی تهیه و به عنوان کارنامه و پایه‌ای برای برنامه ریزی در سال‌های آتی ارائه شود.

 

 

Share