پس از صعود داماش؛

خداحافظی محمد غلامی؛ وداع گلزن ایران مقابل برزیل از زمین فوتبال

محمد غلامی بعد از سال‌ها بازی در سطوح مختلف فوتبال ایران سرانجام پس از صعود داماش به لیگ دسته دوم از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد غلامی کاپیتان داماش بعد از صعود این تیم به لیگ دسته دوم از فوتبال خداحافظی کرد.

ین تصمیم دو دهه بعد از ورود او به زمین های فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن ملوان اتفاق افتاد؛ زمانی که این مهاجم خوش نقش و باتجربه بعد از صعود داماشی ها به لیگ دو تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند و دور افتخار زد.

محمد غلامی با کارنامه ای مملو از جابه‌جایی و پوشیدن پیراهن تیم های مختلف در حالی از فوتبال کناره‌گیری می‌کند که از هم‌دوره های او تعداد کمی از بازیکنان به کار خود ادامه می‌دهند؛ چهره هایی مثل محمدرضا خلعتبری، مسعود شجاعی و یکی دو بازیکن کم‌یاب دیگر مثل کریم انصاری‌فرد که در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۱ حضور داشتند و به آرزویشان در صعود به جام جهانی ۲۰۱۰ و فتح جام ملت های آسیا ۲۰۱۱ در قطر با هدایت افشین قطبی نرسیدند.

غلامی بعد از درخشش در تیم فوتبال استیل آذین به تیم ملی دعوت شد و در دیدار ایران مقابل برزیل نیز به میدان رفت و در همان ثانیه های اول مسابقه دروازه حریف را در ابوظبی باز کرد اما با تصمیم داور این گل تاریخی از وی پس گرفته شد تا او که می‌توانست با این گل صفحه تازه ای را در زندگی حرفه ای خود ورق بزند در این مهم ناکام بماند؛ البته او بعدا با شروع مسابقات جام ملت های آسیا هم انتخاب اول قطبی برای خط حمله تیم ملی بود اما ناکامی ایران در این تورنمنت باعث شد تا او به مرور از جمع ملی پوشان ایران کنار برود.

او در فوتبال ایران در تیم های مختلفی از ملوان و داماش تا سپاهان و راه آهن و … به میدان رفته و نکته عجیب عدم حضور او در دو باشگاه پرطرفدار ایران یعنی استقلال و پرسپولیس است.

به هر حال غلامی ۳۹ ساله امروز و در پایان بازی داماش مقابل دارایی از فوتبال خداحافظی کرد تا از این به بعد احتمالا او را در شغلی تازه در فوتبال ایران ببینیم.

Share