سازمان سنجش کوتاه آمد

کنکور ۱۴۰۲ براساس مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود

سازمان سنجش اعلام کرد: به استحضار می‌رساند آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ براساس مصوبه فوق الذکر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود. جزئیات فنی و اجرایی این آزمون پس از تصویب در شورای سنجش و پذیرش دانشجو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سازمان سنجش کوتاه آمد و طی بیانیه‌ای اعلام کرد کنکور ۱۴۰۲ براساس مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «باتوجه به ماده واحده تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) مصوب جلسه ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری ابلاغ شده است و نظر به اینکه در ماده ۱۰ مصوبه مذکور اعلام شده است که از تاریخ تصویب لازم الاجراست. ضمن عرض پوزش از کلیه داوطلبان عزیز و والدین محترم آنان، به استحضار می‌رساند آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ براساس مصوبه فوق الذکر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود. جزئیات فنی و اجرایی این آزمون پس از تصویب در شورای سنجش و پذیرش دانشجو اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور چندی قبل با تاکید بر اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دیر به سازمان ابلاغ شده و نمی‌توان داوطلبان کنکور را بلاتکلیف نگه داشت، گفت: طبق قانون روند برگزاری کنکور سالانه است و روز ۱۵ تیر آخرین فرصتی بود که می‌توانستیم اطلاع‌رسانی برای برگزاری آزمون سال آینده را داشته باشیم.

وی تاکید کرده بود که کنکور ۱۴۰۲ براساس قوانین و مصوبات کنکور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

Share