زور ایران به لهستان در ست پنجم نرسید

چرا والیبال ایران مقابل لهستان شکست خورد؟ | عطایی: بازی به بازی بهتر شدیم

والیبال لهستان در یک بازی نزدیک مقابل ایران با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید اما سرمربی تیم ملی والیبال ایران از تیم خود رضایت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال در رقابتی مهم به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

والیبال ایران در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد و در حمله ۵۵ امتیاز کسب کرد درحالی که والیبال لهستان تنها ۵۰ امتیاز از این بخش به دست آورد.

در دفاع روی تور، والیبال لهستان تیم برتر میدان بود و ۱۰ امتیاز از دفاع به دست آورد درحالی که ایران از این آیتم تنها ۷ امتیاز کسب کرد.

در سرویس دو تیم مانند هم کار کرده و هر کدام ۶ امتیاز مستقیم به دست آوردند.

والیبال ایران در این بازی پر اشتباه ظاهر شد به طوری که والیبال لهستان از اشتباهات ملی پوشان والیبال ایران ۳۹ امتیاز کسب کرد درحالی که والیبال ایران از اشتباهات لهستان، ۲۹ امتیاز به دست آورد تا لهستان برنده این بازی باشد.

 در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، تیم ملی والیبال ایتالیا با فرانسه و تیم ملی والیبال آمریکا با لهستان بازی خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شود.

عطایی: می‌توانم مقابل تیم‌های خوب دنیا فوق‌العاده ظاهر شویم

بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ گفت: ابتدا خسته نباشید جانانه به بازیکنان، اعضای کادر فنی و فدراسیون والیبال می‌گویم که در یک پروسه زمانی تقریباً ۵۰ روزه فشار زیادی را تحمل کردند. در این مدت تیم ایران ۱۳ بازی بسیار سنگین داشت که روند رو به رشد تیم در این مدت عیان شد و از این بابت از شاگردانم که فداکارانه تلاش کردند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که چنین بازیکنانی دارم. امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانیم کیفیت بهتری به نمایش بگذاریم و مردم را خوشحال کنیم. فکر می کنم نتیجه، عملکرد و روند تیم ایران به گونه ای بود که مردم احساس خوبی نسبت به این تیم داشتند. اینکه ما مرحله به مرحله بهتر شدیم و بازی به بازی کیفیت تیمی ایران تغییر کرد برای من موضوع پراهمیتی است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. می‌توانیم مقابل تیم‌های خوب دنیا فوق‌العاده ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که با یک نسل تغییر یافته باز هم توانستیم در والیبال دنیا خودمان را ثابت کنیم. شاید همه، والیبال ایران را به تعداد محدودی بازیکن می‌شناختند اما امروز والیبال ایران با تعدادی بازیکن جدید به چشم آمد و این موضوع جای خوشحالی دارد. این نشان می‌دهد که روند تولید بازیکن در ایران ادامه دارد.

عطایی با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان، عنوان کرد: امیدوارم در مسابقات پیش رو هم بتوانیم خوش بدرخشیم. قطعاً برای مسابقات قهرمانی جهان تغییراتی خواهیم داشت. مسابقات قهرمانی جهان بسیار سخت است و باید تلاشمان را برای آن پیکارها مضاعف کنیم.

وی در پایان خطاب به مردم ایران، اظهار داشت: بخش زیادی از موفقیت‌های تیم ملی را مدیون حمایت های مردم هستیم. همه به عشق مردم، سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و بازیکنان احساس می‌کنند که سرباز ایران هستند. مردم همه دارایی ما هستند. برای این پرچمی که روی سینه ماست تا آخرین لحظه می‌جنگیم و تلاش می کنیم و امیدوارم مردم هم از تلاش تیم ایران رضایت داشته باشند

Share