امام جمعه رشت: دولتمردان تلاش کنند قیمت ها تثبیت شود

هر کسی که با رهبر معظم انقلاب زاویه دار شد، خداوند به نوعی آنان را کیفر می دهد

خطیب نماز عید قربان رشت در خطبه نخست بعثت انبیا و کیفر مجرمان را از سنت ها دانست و گفت: ذلیل شدن گروهک منافقین و داعش و فاصله گیرندگان از ولایت در دوره کنونی بیانگر حقیقت این سنت الهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در خطبه های بعد از نماز عید سعید قربان در مصلی امام خمینی (ره) در رشت با اشاره به سفر روز گذشته وزیر اقتصاد و دارایی به گیلان و دیدار با وی اظهار داشت: ایشان اذعان می کردند که در کابینه دولت اولین تلاش ها تثبیت قیمت ها است.

وی با بیان اینکه دولت در حال تلاش است، افزود: امیدواریم این رنج هایی که مردم در برخی بخش ها متحمل می شوند و دولت هم درک می کند، تثبیت قیمت ها را به همراه داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور مردم در همه مناسبت ها و قدردانی از آنان گفت: مسئولان باید قدر شما مردم را بدانند که قطعا عاقبت به خیر می شوند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه قدرت های پوشالی به سمت افول می روند، افزود: خداوند عزتی که به ملت های ایران وعده داده، خواهد داد، دشمنان تلاش می کنند که این عزت تحقق نیابد اما وعده خداوند قطعی است.

وی بیان داشت: در نظام اسلامی هر کسی که با رهبر معظم انقلاب زاویه دار شد، خداوند به نوعی آنان را کیفر می دهد و این از سنت های الهی است.

نماز عیدسعید قربان صبح امروز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار شد، اقشار مختلف با حضور در مساجد، مصلی های نماز جمعه و امام زادگان نماز عید قربان را اقامه کردند.

Share