بالا بردن روحیه تیمی لاجوردی‌پوشان شهرباران برای صعود به لیگ دو؛

دورهمی اعضای باشگاه داماش با حضور کاپیتان جهانبخش+ تصاویر

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی و لژیونر اروپایی پرورش‌یافته در مکتب لاجوردی‌پوشان ظهر جمعه با حضور در جمع اعضای باشگاه داماش گیلان برای ساعاتی با کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان تیم سابقش هم صحبت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با پیگیری روابط عمومی باشگاه داماش، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و لژیونر اروپایی پرورش‌یافته در مکتب لاجوردی‌پوشان ظهر جمعه(سوم تیرماه) با حضور در جمع اعضای باشگاه داماش گیلان برای ساعاتی با کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان تیم سابقش هم صحبت شد و به پتانسیل بالای این تیم برای بازگشت به جایگاه واقعی‌اش تاکید داشت.

پیش از این هم علیرضا جهانبخش در تمرینات داماش حضور پیدا کرده بود و اکنون هم با استقبال از پیشنهاد حضور در جمع داماشی‌ها موجب بالا رفتن روحیه تیمی لاجوردی‌پوشان شهرباران در کورس صعود به لیگ دو شد.

در حاشیه این مراسم یک تابلو به رسم یادبود توسط داریوش نصیری، مالک باشگاه داماش به کاپیتان گیلانی تیم‌ملی ایران تقدیم شد.

لازم به ذکر است، «علیرضا جهانبخش جیرنده» فوتبال خود را به صورت آکادمیک و حرفه‌ای از داماش گیلان آغاز کرد و در اتفاقی بی‌نظیر در فوتبال ایران از یک تیم شهرستانی به صورت مستقیم به سطح اول فوتبال اروپا ترانسفر شد.

Share