مهیار فتحی‌پور اعلام کرد:

ثبت‌نام فصل تابستان کانون فرهنگی تربیتی مشکات آغاز شد

مسئول کانون فرهنگی تربیتی مشکات اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و در راستای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت، کانون فرهنگی تربیتی مشکات تحت نظارت هیئت روضات الحسین (ع) رشت از پسران بین ۱۲ تا ۱۶ سال شهر رشت ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهیار فتحی‌پور، مسئول کانون فرهنگی تربیتی مشکات از آغاز ثبت‌نام برای فصل تابستان در این کانون خبرداد و گفت: برنامه‌های فصل تابستان کانون مشکات، با عنوان «بزن روشن شی؛ دعوتید به صرف معجون تابستانی رفاقت، نشاط و مهارت» برگزار می‌گردد.

مسئول کانون فرهنگی تربیتی مشکات، با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و در راستای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت، کانون فرهنگی تربیتی مشکات تحت نظارت هیئت روضات الحسین (ع) رشت از پسران بین ۱۲ تا ۱۶ سال شهر رشت ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آماده‌سازی آنان برای پذیرش مسئولیت‌های فردی و اجتماعی، گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره گیری مطلوب و متعادل فرهنگی و هنری از اوقات فراغت باید در دستور کار مدیران فرهنگی قرار گیرد.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی مشکات رشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت را مهم دانستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «ما فکر اوقات فراغت جوانان، یا پر کردن اوقات فراغت آنان باشیم» که این موضوع نشان دهنده اهمیت برنامه ریزی برای استفاده بهنیه اوقات فراغت است.

فتحی‌پور با تشریح برنامه‌های کانون فرهنگی تربیتی مشکات در فصل تابستان، تصریح کرد: کلاس‌های این کانون در سه قالب مهارت آموزی، معرفتی و تفریحی برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های مهارتی با عنوان تا ثریا شامل کارگاه‌های آموزشی و گردش‌های علمی و همچنین مهارت زندگی با عنوان بر قله‌های باور خواهد بود.

مسئول کانون فرهنگی تربیتی مشکات، ادامه داد: دوره‌های معرفتی، کلاس‌های تدبر در قرآن، نهج البلاغه خوانی، کتابخوانی و نقد کتاب، جلسات اعتقادی و پرسش و پاسخ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و گعده‌های بیان خاطرات موضوعی شهدا از دیگر برنامه‌های کانون در فصل تابستان می‌باشد.

فتحی‌پور، با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه‌های معرفتی و مهارتی، به دنبال ایجاد فضای شاد در کانون هستیم، تصریح کرد: مسابقات و برنامه‌های ورزشی و تفریحی همچون دارت، تیراندازی، فوتسال، فوتبالدستی، مسابقات و بازی‌های گروهی، پینت بال، استخر، اکران فیلم و اردوهای سیاحتی و زیارتی داخل و خارج از استان در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

وی حضور نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی در کانون و گفتگوی صمیمی با آن‌ها، اکران فیلم، اجرای بازی‌های بومی و محلی و فعالیت‌های جهادی را از دیگر برنامه‌های کانون مشکات عنوان کرد و گفت: نشست‌هایی با محوریت مثلث تربیتی خانواده، مدرسه و کانون برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی مشکات در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۵۰۰۶۷۴۰ تماس بگیرند.

Share