فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

بازگرداندن دختر بچه ۲ ساله گمشده در سواحل شهر چاف و چمخاله

حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی لنگرود از پیدایش دختر بچه ۲ساله توسط پلیس این شهرستان و بازگرداندن او به آغوش خانواده‌اش خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لنگرود از پیدایش دختر بچه ۲ ساله توسط پلیس این شهرستان و بازگرداندن او به آغوش خانواده‌اش خبر داد.

حمیدرضا سرخوش‌پور اظهار داشت: ماموران انتظامی حوالی غروب حین گشت‌زنی در یکی از سواحل شهر چاف و چمخاله با کودک خردسالی که به صورت سراسیمه و گریه‌کنان در حال قدم زدن بود، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این دختر بچه گم شده است افزود: تحقیقات و اقدامات پلیسی در این زمینه آغاز و موضوع به اهالی اطلاع‌رسانی شد تا در صورت اطلاع از هویت خانواده کودک به کلانتری مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: پس از چند ساعت خانواده این دختر به ماموران انتظامی مراجعه و فرزندشان را تحویل گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به قدردانی خانواده کودک گمشده از پلیس به والدین توصیه کرد هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آن‌ها غفلت نکرده و همچنین به کودک خود آموزش دهند در اینگونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

Share