با حضور استاندار گیلان؛

افتتاح طرح توسعه شرکت نوشینه در لنگرود

طرح توسعه شرکت نوشینه عصر امروز ( چهارشنبه، ۸ تیر) با حضور استاندار گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در لنگرود افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طح توسعه شرکت صنعتی نوشینه در شهرستان لنگرود، با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

اسدالله عباسی عصر امروز (چهارشنبه) طرح توسعه یک شرکت صنعتی در لنگرود را افتتاح و از روند افزایش ظرفیت تولید آن بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار داشتن در دهه تولید و تجارت اظهار داشت: این واحد تولیدی در کنار فرآوری چای و بسته بندی آن، موجب فراهم شدن زنجیره ارزش برگ سبز چای شده و با خرید بالاتر از نرخ مصوب، زمینه جلب رضایت مندی کشاورزان را فراهم کرده است.

وی ایجاد فرصت‌های شغلی و ارتقا کیفیت تولید را مهم خواند و با اشاره به شعار سال جاری افزود: برای توسعه تولیدات دانش بنیان، در قالب ارائه تسهیلات کم بهره و سرمایه درگردش، حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

عباسی در جریان بازدید از طرح توسعه این شرکت صنعتی، در گفت وگو با چایکاران، در جریان فعالیت های کشاورزی آنان قرار گرفت و شنوای درخواست هایشان بود.

طرح توسعه شرکت صنعتی نوشینه که در زمینه تولید و بسته بندی چای، چای کیسه‌ای، دستمال کاغذی، بسته بندی ادویه، حبوبات، کیک، کلوچه و سایر مواد غذایی، ماسک و روغن مایع خوراکی (خط تصفیه روغن خام ) با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن فعالیت دارد؛ مطابق با محاسبه سال ۱۳۹۹ ، ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

Share