رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد:

ارسال ۱۰۲۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت+ معرفی برگزیدگان

پارسا از دریافت ۱۰۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت گفت و افزود:جشنواره حریم رسالت به میزبانی بسیج رسانه استان گیلان با حضور ده استان در تالار مرکزی رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اختتامیه جشنواره حریم رسالت به میزبانی بسیج رسانه استان گیلان با حضور ده استان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

مهدی پارسا با بیان اینکه ۶۰ درصد اصحاب رسانه را بانوان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: بانوان نقش مهمی در رسانه گیلان داشته و در این حوزه خدمات و فداکاری‌های زیادی را انجام دادند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی رسانه‌ای با عنوان حریم رسالت در گیلان اظهار کرد: جشنواره حریم رسالت برای اولین بار در سطح کشوری با شرکت کنندگان از استان تهران، قزوین، خراسان شمالی، خراسان رضوی کرمان، لرستان، ایلام، اراک، استان مرکزی مازندران همراه بوده است.

پارسا از دریافت ۱۰۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت گفت و افزود: جشنواره حریم رسالت ویژه بانوان رسانه‌ای در محورهای هویت‌بخشی بانوان و ارتقای روحیه خودباوری، نقش زنان در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، زنان در اشتغال‌زایی و کارآفرینی، نقش حجاب‌وعفاف در کاهش آسیب‌های‌اجتماعی، جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادات در قالب‌های قالب‌های؛ تیتر، گزارش، یادداشت، عکس، فیلم آثار دریافتی داشته است.

برگزیدگان جشنواره ملی و رسانه‌ای “حریم رسالت” در گیلان معرفی شدند

در بخش خبر نیز سارا ناصری از خبرگزاری تسنیم گیلان شایسته تقدیر شناخته شد، نوشین کریمی حائز رتبه سوم و سمیه اقدامی حائز رتبه دوم شد و این بخش مقام نخست نداشته است.

در بخش گفت‌وگو نیز نوشین میربلوک شایسته تقدیر، مهدیه رزاقی حائز رتبه سوم، منور شعبانپور حائز رتبه دوم شد و این بخش مقام نخست نداشته است.

در بخش تیتر، پروین صمیم‌نیا شایسته تقدیر و حائز رتبه سوم شد و نوشین کریمی از خبرگزاری شبستان حائز رتبه دوم و لیلا پورابراهیمی از خبرگزاری شبستان هم مقام نخست بخش تیتر را به خود اختصاص داد.

در بخش عکس زلیخا صفری شایسته تقدیر شناخته شد و مریم بزرگی حائز رتبه سوم، خاطره احمدی‌نژاد حائز رتبه دوم و الهه فلاح مقام نخست بخش عکس را به خود اختصاص داد.

در بخش فیلم، محجوب شایسته تقدیر شناخته شد و مرضیه هاشمی حائز رتبه سوم و مریم دورباش از صدا و سیمای گیلان حائز رتبه دوم شد و این بخش مقام نخست نداشت و در بخش یادداشت نیز هما اکبری شایسته تقدیر معرفی شد.

Share