وزارت علوم اعلام کرد:

آغاز فراخوان ثبت‌نام جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها+ جزییات

ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های کشور از امروز بیستم تیر ماه از طریق سامانه جذب اعضای هیأت علمی آغاز شد و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با اعلام مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های کشور از امروز بیستم تیر ماه از طریق سامانه جذب اعضای هیأت علمی آغاز شد و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند بعد از مشاهده اعلام نیاز دانشگاه‌ها از صفحه نخست سامانه، درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است که قبل از مشاهده اعلام نیازها بایستی آخرین مدرک تحصیلی خود را در بخش رزومه ثبت شود تا سامانه بتواند اعلام نیازهای متناظر با سطح مدرک تحصیلی شما را نمایش دهد.

سن شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای متقاضیان دکتری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۴۵ سال و برای متقاضیان کارشناسی ارشد نیز به ۴۰ سال است.

البته بین سن ۴۰ تا ۴۵ و ۳۵ تا ۴۰ نیز یک امتیازی برای متقاضیان هیات علمی که سن کمتری دارند، لحاظ شده است که به نوعی به جوان‌گرایی نیز توجه شده باشد.

Share