مدیر امور آب و فاضلاب شفت خبر داد:

آغاز عملیات لوله‌گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب روستای امامزاده اسحاق شفت

علی دادرس، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شفت از آغاز عملیات لوله‌گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب روستای امامزاده اسحاق (ع) خبر داد و افزود: این روستا دارای ۵۰ مشترک است که به علت ورود گردشگر در فصل تابستان جمعیت آن چندین برابر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شفت از آغاز عملیات لوله‌گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب روستای امامزاده اسحاق (ع) خبر داد.

علی دادرس گفت: به منظور صیانت از محیط زیست و حفظ سلامت ساکنین و زائران منطقه گردشگری- زیارتی امامزاده اسحاق (ع) شهرستان شفت، پروژه احداث شبکه جمع آوری فاضلاب این منطقه به طول ۱۳۲ متر با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن و کاروگیت ۲۰۰ میلی متری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزود: هزینه اجرای این پروژه با مشارکت خیرین منطقه تامین شده است.

دادرس تصریح کرد: این روستا دارای ۵۰ مشترک است که به علت ورود گردشگر در فصل تابستان جمعیت آن چندین برابر می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم احداث تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در روستای امامزاده اسحاق (ع) گفت: برای تکمیل تاسیسات فاضلاب این روستا به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار می‌رود از منابع ملی و استانی تامین شود.

Share