گزارش تصویری جشنواره رسم جوانمردی و تجلیل از برترینهای فرهنگ ورزش گیلان

در نخستین جشنواره “رسم جوانمردی و تجلیل از برترینهای فرهنگ ورزش گیلان” برگزیدگان ورزش گیلان با حضور نماینده ولی فقیه در استان تجلیل شدند.

 در این جشنواره از مجید جهانپور، مهری فلاحی، سید جلال حسینی، علیرضا جهانبخش، محمد رهبری، بهمن صالح نیا، فردین معصومی، نظام دودل، مهدی اکبری‌پور بر اساس شاخصهای اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و داوریهای انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین خانواده شهیدان ورزشکار محمود قلی‌پور، امیر رضا علیزاده و حسن عضدی تجلیل شد.
همچنین در این مراسم از سوی جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زحمات سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به پاس زحمات و خدمات ارزنده ایشان در ایام همه گیری ویروس کرونا با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد.
یادآور میشود از سوی مهر علی باران چشمه رییس فدراسیون ورزشهای زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و دبیر ستاد فرهنگ پهلوانی شال مروج پهلوانی به سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به پاس زحمات و خدمات ارزنده ایشان اهدا شد.

گفتنی است این مراسم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و به همت هیات ورزش‌های همگانی گیلان، هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و سازمان بسیج ورزشکاران گیلان برگزار شد.

Share