با تجلیل از خدمات چهارساله مرتضی اکبری؛

«پوریا قویدل» سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت شد

به میزبانی فرمانداری شهرستان رشت و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و فرماندار این شهرستان، مراسم تقدیر از تلاش‌های مرتضی اکبری، رئیس پیشین کتابخانه‌های عمومی رشت و معارفه پوریا قویدل به عنوان سرپرست جدید این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان؛ حمیدرضا امام پناهی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت؛ زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها و روسای پیشین و سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار شهرستان رشت و مسئولین این شهرستان در توسعه همه جانبه فرهنگی رشت، به اقدامات مهم صورت گرفته و در دست اقدام در این حوزه اشاره کرد و احداث کتابخانه عمومی مسکن مهر، اتمام پروژه بزرگ کتابخانه مرکزی رشت و احداث کتابخانه عمومی امام رضا (ع) و توسعه زیرساخت‌های مناسب فرهنگی را از اولویت‌های اصلی مجموعه و از انتظارات خود از سرپرست جدید این شهرستان عنوان کرد.

پریسا کرمی همچنین با قدردانی از تلاش‌های ۴ ساله مرتضی اکبری، به عنوان رئیس پیشین اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت این اقدامات را در راستای سیاست‌های مجموعه و تلاش برای ترویج امر کتابخوانی مد نظر رهبر معظم انقلاب دانست.

فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به جهت انتخاب فردی جوان به عنوان سرپرست مجموعه کتابخانه‌های عمومی رشت، دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی و نیز فرصت‌سازی در امر توسعه فرهنگی را از مهمترین نیازهای شهرستان رشت برشمرد.

حمیدرضا امام پناهی همچنین با تشکر از خدمات مرتضی اکبری در طول دوران حضور و مسئولیت در مجموعه اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت، احداث کتابخانه عمومی مسکن مهر و احداث کتابخانه‌ای پویا در محل کتابخانه عمومی امام رضا (ع) را از انتظارات خود از سرپرست جدید این شهرستان عنوان کرد.

مرتضی اکبری نیز در ادامه این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خود در مجموعه از اعتماد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و فرمانداران شهرستان رشت در پیشبرد امور محوله قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم از تلاش‌های ۴ ساله مرتضی اکبری تقدیر و پوریا قویدل به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت منصوب شد.

پوریا قویدل دانش آموخته رشته مدیریت بوده و کارشناسی امور انجمن‌های اداره کتابخانه‌های عمومی استان گیلان را در پرونده کاری خود دارد.

Share