همزمان با ولادت حضرت معصومه صورت گرفت؛

واریز هدیه ۲۵۰ هزار تومانی به حساب اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان

ابراهیم بهمنی جلالی، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان از واریز مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به حساب تمام اعضای اصلی و افتخاری خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم بهمنی جلالی با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته از واریز مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به حساب تمام اعضای اصلی و افتخاری خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان خبر داد و گفت: این مبلغ به همت خانه مطبوعات و رسانه‌ها و با تلاش استانداری گیلان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین اعتبار شده و روز چهارشنبه به حساب اعضا واریز شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان افزود: همچنین یکی از خبرنگاران استان گیلان که از مدت‌ها پیش در بستر بیماری بوده به صورت ویژه مورد حمایت قرار گرفته و مبلغ قابل توجهی با مصوبه هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان به ایشان اختصاص یافت.

وی همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی در ۷ مرحله بین اعضا خبر داد و خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

بهمنی جلالی در رابطه با کارت شناسایی اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان نیز گفت: طراحی و چاپ کارت برای تمام اعضا از چندماه پیش آغاز شده و به زودی کارت شناسایی جدید توزیع می‌شود.

Share