با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت معرفی شد

با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با قدردانی از دریادار شعبانزاده، امیر دریادار لَشَنی به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با قدردانی از دریادار شعبانزاده، امیر دریادار لَشَنی به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت معرفی شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با اشاره به اهمیت ماموریت‌های مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت، گفت: تربیت نیروی متخصص برای حضور و اجرای ماموریت‌های عملیاتی در آب‌های بین المللی به ویژه در پهنه اقیانوس‌های دوردست و دفاع از مرزهای اقتصادی کشور از مهمترین اهداف این مرکز محسوب می‌شود.

امیر دریادار شهرام ایرانی، افق جدید این مرکز را آموزش و پرورش نیروهای آماده برای خدمت طولانی مدت عنوان کرد و افزود: امروز ماموریت نیروی دریایی راهبردی، صیانت از منافع و مواضع اقتصادی کشور در آب‌های بین المللی در فواصل دور و نزدیک است.

در پایان مراسم همچنین در نشستی با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان و فرمانده نیروی دریایی ارتش، برای ساخت فصل دوم مجموعه تلویزیونی مسابقه رزمیِ دریادلان، مخصوص یگان‌های نیروی دریایی ارتش، ازسوی صدا و سیمای مرکز گیلان، توافق شد.

این مسابقه در استان گیلان، دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر در مازندران و بخشی از آن نیز در سواحل جنوب و در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس ساخته خواهد شد.

Share