امضای قرارداد میلاد سرلک و سروش رفیعی با پرسپولیس

سرلک تمدید کرد، سروش بست؛ بعدی کیست؟

سرلک در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تیپ جالبش گفت: فکر می‌کنم وقتی وارد بهترین تیم آسیا می‌شوی، باید بهترین لباست را هم بپوشی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش ۳، میلاد سرلک پس از امضای قرارداد با پرسپولیس و زمانی که باشگاه را ترک کرد، در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد: خوشحالم این اتفاق افتاد و از قبل همه چیز قابل پیش‌بینی بود و صحبتها انجام شده بود و امروز هم که نهایی شد و از این بابت خوشحالم.

وی با اشاره به اینکه آیا پیشنهادی از خارج داشت، پاسخ داد: نه اصلا هیچ صحبتی نبود.

او در مورد زمان قرارداد اظهار داشت: قراردادم یک ساله است و انشالله بازهم تمدید می‌کنم در افتخار باشگاه پرسپولیس باشم.

هافبک دفاعی سرخپوشان درباره لباس خاصش عنوان کرد: فکر می‌کنم وقتی وارد بهترین تیم آسیا می‌شوی، باید بهترین لباست را هم بپوشی.

 در حالی که سرخپوشان ساعتی قبل شاهد ورود میلاد سرلک به ساختمان این باشگاه برای امضای قرارداد و تمدید حضور در پرسپولیس بودند، سروش رفیعی نیز در حوالی ساعت یک و نیم ظهر وارد خیابان باشگاه پرسپولیس شد.

در این بین هواداران مشتاق پرسپولیس هم که منتظر ورود او بودند، با ستاره محبوب خود عکس و فیلم یادگاری گرفتند و سروش نیز به درخواست‌های آنها پاسخ می‌داد.

رفیعی هرگونه مصاحبه و اظهارنظر در خصوص انتقالش به پرسپولیس را به آینده موکول کرد و با عجله از مقابل خبرنگاران گذشت و وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا به مذاکرات نهایی و امضای قرارداد برسد.

از روز گذشته و زمان خداحافظی سروش با هواداران سپاهان، شایعات پیرامون انتقال قطعی وی به پرسپولیس وجود داشت و سرانجام طبق پیش‌بینی‌ها او امروز به باشگاه رفت تا عکس یادگاری با درویش را بگیرد.

سروش پنجمین خرید فصل پرسپولیس خواهد بود و دومین انتقال رسمی از سپاهان و البته احتمال دارد در روزهای آینده انتقال سوم و شاید چهارم هم رقم بخورند.

Share