معاون پارلمانی رییس جمهور:

سازندگان «عنکبوت مقدس» احمق‌اند | هدف مخدوش کردن چهره متدینین حزب اللهی بود

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که کسانی که وطن فروشی می‌کنند خفت و خواری در انتظارشان خواهد بود، گفت: در جشنواره کن عده‌ای خودفروخته فیلمی به نام «عنکبوت مقدس» ساختند برای اینکه چهره نیروهای حزب‌اللهی متدین را مخدوش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه ملتی که راه شهدا را دنبال می‌کند شکست ناپذیر است، گفت: ما فرزندان کربلا و عاشورا هستیم، یاد گرفتیم که همان صبر و استقامت را داشته باشیم.

سید محمد حسینی در مراسم بزرگداشت شهید احسان قدبیگی که در دانشگاه شریف برگزار شد، افزود: وقتی ملتی شهید تقدیم می‌کند راه ادامه پیدا می‌کند، شاید دشمنان در مقطعی توانستند سرکوب کنند اما به هر حال خون شهدا نتیجه داد و پس از سال‌ها در ۲۲ سال ۱۳۵۷ انقلاب پیروز شد.

وی گفت: امروز دشمنان بدنبال این هستند نیروهای نخبه و متخصص و نیروهایی که می‌توانند منشا اثر باشند هدف قرار دهند و شهدای هسته‌ای را یکی پس از دیگری ترور کردند. نیروهای نخبه دانشگاهی که ایستادند و برای کشور خود افتخار آفریدند را شهید کردند.

حسینی افزود: این که غنی‌سازی اورانیوم انجام شد کار کوچکی نبود. شهید شهریاری، شهید محمدی، رضایی نژاد، احمدی روشن، شهید فخری زاده و دیگر شهدا کار و تلاش کردند که این اتفاق افتاد، یا شهید تهرانی مقدم که پدر موشکی نام گرفت چه خدمت بزرگی به کشور کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: اخیرا در سنای آمریکا نمایندگان از رابرت مالی که در مذاکرات وین نقش داشت سوال می‌کردند که ما می‌توانیم گزینه نظامی را در مورد ایران مطرح کنیم که پاسخ او به تعبیر بنده این بود که این پنبه را از گوشتان بیرون بیاورید که ما با ایران نمی‌توانیم مقابله نظامی کنیم. دیگر نمی‌توانیم تهدید کنیم که گزینه نظامی روی میز است. پهپاد فرستادیم در هوا شکار کردند ما یک اقدامی می‌کنیم آن‌ها پایگاه عین الاسد ما را هدف قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: در داستان مبارزه با داعش دیدیم که یادگاران دفاع مقدس مانند سردار همدانی در آن مبارزه و دفاع و جهاد فی سبیل الله حضور داشتند و هم جوانی ۲۵ساله مثل شهید محسن حججی، و امروز هم می‌بینیم که شهید احسان قدبیگی که جوانی ۲۸ساله است این راه را ادامه می‌دهد.

حسینی افزود: این نشان می‌دهد که ملت و نسل جوان ما زنده است و راه شهدا را دنبال می‌کنند، این چنین ملتی شکست ناپذیر است زیرا فرزندان کربلا و عاشورا هستیم یاد گرفتیم که همان صبر و استقامت را داشته باشیم همان کلام حضرت زینب کبرا (س) را بگویم ما رایت الا جمیلا.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که کسانی که وطن فروشی می‌کنند خفت و خواری در انتظارشان خواهد بود، گفت: در جشنواره کن عده‌ای خودفروخته فیلمی به نام «عنکبوت مقدس» ساختند برای اینکه چهره نیروهای حزب‌اللهی متدین را مخدوش کنند. شهری که پایتخت معنوی ایران است مشهد مقدس و امام رضا (ع) که جایگاه رفیعی دارد به چهره و سیمای امام چنگ بندازند و به ظن خود آسیب بزنند در حالیکه اینها احمق هستند و با این کارها راه به جایی نمی‌برند زیرا نمی‌دانند همه به امام رضا (ع) ارادت دارند.

حسینی با بیان اینکه وظیفه بود که به خانواده شهید احسان قدبیگی عرض ارادت هم از جانب خودم و هم از جانب رئیس جمهور محترم داشته باشم، گفت: امیدواریم که دانشجویان دانشگاه شریف این روحیه را داشته باشند که با انحراف مبارزه کنند و راه حق را بروند.

Share