راهنمای خرید ویلا در دهکده ورینا (شهرک هوشمند verina) در منطقه آزاد انزلی

. دهکده هوشمند ورینا در محدوده منطقه ازاد انزلی شهرکی‌ست که با متدلوژی BMS طرح‌ریزی و اجرا شده است.

پیداست که روز به روز طرفداران خانه‌های ویلایی بیشتر می شود. احتمالا دردسرهای آپارتمان نشینی و برخی عوامل محدود کننده دیگری بر این امر تاثیرگذار بوده است، البته که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، در طراحی، ساخت و اجرای خانه‌های ویلایی تغییر و تحولات محسوسی شکل گرفته است. این روزها زیاد می شنویم که در فلان منطقه (مخصوصا در شمال کشور) شهرک‌های هوشمند یا دهکده‌های هوشمند در حال ساخت و اجرا هستند. «دهکده هوشمند ورینا» یکی از همین پروژه‌های موفق در منطقه آزاد بندر انزلی است.

 با توجه به اقلیم کم‌نظیر استان گیلان و برخورداری از مواهب طبیعی، طیف خاصی از مهاجرت‌ها، از سایر استان‌ها شکل گرفته است. به تبع نیاز به مسکن و توسعه این حوزه با شناخت و اشرافیت بر الگوهای فرهنگی منطقه (تاکیر بر هویت در ساخت خانه) و ادغام آن با فناوری می‌تواند گامی نو در گیلان باشد. دهکده هوشمند ورینا در محدوده منطقه ازاد انزلی شهرکی‌ست که با متدلوژی BMS طرح‌ریزی و اجرا شده است. از این رو همگام با توسعه تکنولوژیک، و با توجه به موقعیت بسیار مطلوب خود امکان ویژه‌ای را برای طرفداران خانه‌های هوشمند فراهم آورده است.

اطلاعات ویلاهای دهکده ورینا

دهدکده ورینا یکی از بهترین شهرک‌های هوشمند در محدوده منطقه ازاد تجاری تفریحی بندر انزلی است. به زعم انچه طراحان این شهرک بیان کرده‌اند در این دهکده ۷۲ ملک ویلایی در ۱۷ تیپ مختلف طراحی و احداث شده است. بسیاری از امکانات و استادارد‌های رایج و اولیه برای شهرک‌‌های هوشمند در این دهکده پیاده سازی شده است.

علاوه بر موارد فوق، موقعیت مکانی بسیار مطلوب  و ویژگی سوق‌الجیشی این شهرک بر اهمیت آن افزوده است. ورینا حدودا در فاصله یک کیلومتری سه راه حسن‌رود منطقه ازاد انزلی واقع شده است.

 مجاورت جاده اصلی رشت به انزلی، و همچنین فاصله ۱۰ دقیقه‌ای به مراکز مهم تجاری، تفریحی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، و همچنین فاصله ۲۰ دقیقه‌ای با فرودگاه سردار جنگل رشت و همچنین مرکز استان، چشم‌انداز طبیعت و شالیزارهای اطراف و نزدیکی به سواحل مناطق آزاد موقیت ویژه‌ای را برای این شهرک رقم زده است.

کلیه ویلاهای ساخته شده در این دهکده دارای سند رسمی ۶ دانگ (به صورت تک برگ) هستند و از مجوز و  پروانه ساخت سازمان منطقه آزاد بندر انزلی برخوردارند.

در ساخت این شهرک از چه مصالحی استفاده شده است؟

بررسی‌ها و کارشناسی‌های مشاوران املاک خانه انزلی نشان می دهد که حساسیت و نظارت دقیق بر اجرای طراحی دغدغه اصلی طراحان این دهکده بوده است. عادل کاظمی مشاور ارشد فروش و متخصص حوزه املاک معتقد است که ورینا کیفیت را بر کمیت ارجح قرار داده است.

در تمام بخش‌های ساختاری این شهرک از متریال درجه یک استفاده شده است. در بخش متریال سربندی از چوب‌های نراد روسی و حلب‌های درجه یک فولاد مبارکه، در بخش پنجره و درب‌های از بهترین برند‌های فعال در ایران، در بخش نما نیز از بهترین ترموود slp  و در سایر بخش‌ها نیز به همین منوال. (برای دریافت کاتالوگ، استعلام قیمت و جزئیات بیشتر کافیست از طریق شماره‌های زیر اقدام کنید)

مشاوره تخصصی از طریق موسسه ملکی خانه انزلی 

موسسه ملکی خانه انزلی به عنوان بزرگ‌ترین مرجع فروش املاک ویلایی و آپارتمان در انزلی و منطقه آزاد با توجه به استاندارد‌های فایلینگ خود، به عنوان مشاور تخصصی فروش املاک ویلایی (ویلاهای شهرکی) آماده ارائه اطلاعات و راهنمایی به عزیزانی‌ست که به جزئیات بیشتری نیاز دارند.

راه‌های ارتباطی در خصوص شرایط خرید ویلا در شهرک هوشمند ورینا منطقه آزاد انزلی:

تلفن تماس: ۰۱۳۴۴۴۴۰۰۷۴ – ۰۱۳۴۴۴۴۰۰۷۳ – ۰۱۳۴۴۴۴۰۰۷۲

شماره همراه: ۰۹۱۲۸۷۹۴۰۰۸ – ۰۹۱۱۳۸۱۴۲۶۵

واتس‌آپ: ۰۹۱۰۶۰۶۹۳۵۰

ایمیل: info@khaneanzali.com

سایت: khaneanzali.com

مراجعه حضوری برای مشاوره: بندر انزلی، بین میدان مالا و میدان گاز.

Share