با برگزاری مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از پیشکسوتان و مربیان فوتبال گیلان | آرمان: گیلان مهد استعدادهای درخشان است

از مربیان و پیشکسوتان فوتبال گیلان که در این مراسم مورد تجلیل و تقدیر گرفتند می‌توان به بهمن صالح نیا، غفور جهانی، مجید جهانپور، امید هرندی، محمد مایلی کهن، احمد صومی، رسول حقدوست، علی نیاکانی و محمود پیشگاه هادیان اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مدیرکل بهزیستی، رییس سازمان محیط زیست گیلان و پیشکسوتان فوتبال این استان برگزار شد، ۴۰ مربی و پیشکسوت فوتبال گیلان تجلیل و تقدیر شدند.

از مربیان و پیشکسوتان فوتبال گیلان که در این مراسم مورد تجلیل و تقدیر گرفتند می‌توان به بهمن صالح نیا، غفور جهانی، مجید جهانپور، امید هرندی، محمد مایلی کهن، احمد صومی، رسول حقدوست، علی نیاکانی و محمود پیشگاه هادیان اشاره کرد.

رییس کانون مربیان فوتبال ایران نیز در این همایش گفت: خوشبختانه گیلان در بخش‌های مختلف جزء استانهای برتر در کشور محسوب می‌شود که در ورزش نیز یکی از قطب‌های برتر کشور است.

بیژن ذوالفقارنسب افزود: در رشته فوتبال نیز گیلان از دیرباز از بازیکنان و مربیان ارزنده‌ای برخوردار بوده به خصوص مربیان اخلاق مدار این استان در کشور زبانزد هستند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر طی چند دهه اخیر مربیان بزرگ فوتبال استان گیلان، بازیکنان ارزنده‌ای را به فوتبال کشور معرفی کردند و هم اینک نیز شاهد حضور چند بازیکن گیلانی در ترکیب اصلی تیم ملی هستیم.

وی به کانون مربیان فوتبال نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این کانون در سال ۸۰ تاسیس شد و هم اینک نیز ۳۳ نمایندگی در کشور دارد و انتظار داریم که این کانون در گیلان نیز مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این همایش گفت: گیلان مهد استعدادهای درخشان در رشته‌های ورزشی مختلف همچون رشته‌های رزمی، فوتبال، قایقرانی، بوکس، والیبال، بسکتبال، کشتی و ورزش‌های بومی است.

جهانبخش آرمان افزود: اما فوتبال جایگاه ویژه‌ای در میان مردم این استان دارد و دارای مربیان اخلاق مدار، زبده و بازیکنان ارزنده‌ای است که الگوهای فوتبالیست‌ها هستند.

وی ادامه داد: همایش امروز نیز که توسط کانون مربیان فوتبال گیلان برپا شده، اسطوره‌های فوتبال گیلان و کشور حضور دارند که سالیان زیادی را اقتخارآفرینی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: هر چقدر این انسجام و وحدت رویه را داشته و در کنار هم باشیم، در همه عرصه‌ها می‌توانیم در عرصه‌های مختلف حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم و موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

وی، با تبریک کسب مقام قهرمانی ملوان در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملوان به لیگ برتر و چوکا تالش به لیگ دسته اول صعود کردند اما ورزشگاههای ما مشکلات زیادی دارند و برای میزبانی مسابقات، نیازمند تکمیل و تجهیز بیشتری هستند که در این راستا از همه مسئولان ارشد گیلان تقاضای کمک و مساعدت داریم.

Share