بنام "شرکت نمایندگی بیمه ایمن تجارت باران"

 اولین و تنها نمایندگی حقوقی بیمه تجارت نو در رشت افتتاح شد

تنها نمایندگی حقوقی بیمه تجارت نو با پشتوانه بانک تجارت در شمال کشور بنام “شرکت نمایندگی بیمه ایمن تجارت باران” در استان گیلان و در شهر رشت افتتاح شد.

 اولین و تنها نمایندگی حقوقی بیمه تجارت نو با پشتوانه بانک تجارت در شمال کشور بنام “شرکت نمایندگی بیمه ایمن تجارت باران” در استان گیلان و در شهر رشت افتتاح شد.

رضا رحمانی مدیر عامل شرکت نمایندگی بیمه ایمن تجارت باران گفت: این شرکت نمایندگی بیمه، طی جلسات مختلف با عوامل بیمه‌ای استان همراه با همکار بیمه خود سرکار خانم عزتی که از نمایندگان باسابقه صنعت بیمه استان هستند تاسیس شد.

وی افزود: هدف از تاسیس این شرکت ارائه خدمات بیمه در سطح استان گیلان به همشهریان عزیز در بستر‌های مختلف، کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای جوانان علاقه مند به فعالیت در صنعت بیمه می‌باشد.

گفتنی است که این افتتاحیه در محل شرکت در رشت و با حضور مسئولین استانی، کشوری و آحاد مردم رشت برگزار شد.

در بخش از مراسم افتتاح نیز علیرضا فرح مدیر بیمه تجارت نو استان گیلان ضمن عرض تبریک افتتاحیه اظهار داشت: در کنار نمایندگان بیمه، این شرکت‌های حقوقی بازوان اصلی شعب در استان و حتی کشور محسوب می‌شوند و محدودیت در ارائه خدمات بیمه ندارند.

وی یادآور شد: بیمه تجارت نو با پشتوانه‌های معتبری همچون بانک تجارت و پست بانک و… در صنعت بیمه در رشته‌های مختلف در حال فعالیت می‌باشد. همچنین بیمه تجارت نو محصول جدیدی بنام بنوشاپ را فراهم نموده که بصورت آنلاین به بیمه گذاران خدمات ارائه دهد.

گفتنی است رضا رحمانی نویسنده کتاب مدیریت کسب کار و از جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی استان گیلان می‌باشد.

Share