پلیس گیلان خبر داد؛

افزایش ۱۵۱ درصدی ورود خودرو به گیلان در ۴۸ ساعت گذشته همزمان با تعطیلات

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۲۱۷ هزار خودرو در ۴۸ ساعت گذشته به گیلان خبر داد و گفت: ۲۶ نفر از هموطنان در ۲ روز گذشته در جاده‌های استان بر اثر تصادف رانندگی مجروح و ۵ نفر کشته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حسین حسن‌پور ضمن تسلیت ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و با اشاره به آمادگی پلیس گیلان برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، ۲۱۷ هزار خودرو از جاده‌های اصلی گیلان به ویژه جاده قروین – رشت، به استان وارد شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۵۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بی‌احتیاطی و بی‌توجهی برخی هموطنان و وقوع تصادف در جاده‌های گیلان در این مدت، افزود: ۲۶ نفر از هموطنان در ۲ روز گذشته در جاده‌های استان بر اثر تصادف رانندگی مجروح و ۵ نفر کشته شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر لزوم توجه رانندگان به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: رانندگان باید از عجله و انجام اعمال حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده‌ها خودداری کنند.

سرهنگ حسین حسن‌پور افزود: در این تعطیلات، بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان انتظامی گیلان در قالب ۵۵۰ گروه در حوزه‌های ترافیکی، امنیتی و انتظامی در تفرجگاه‌ها، مناطق ساحلی، گردشگری و محور‌های مواصلاتی استان، برای تامین امنیت مردم حضور دارند.

Share