نماینده انزلی در مجلس عنوان کرد:

پیش بینی اعتبار ۱۵ میلیاردی برای مبارزه با سنبل آبی در انزلی

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش‌بینی شده، گفت: در حال حاضر پنج میلیارد تومان در اختیار محیط زیست قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، احمد دنیامالی با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان گیلان منابعی برای جمع‌آوری سنبل آبی در حوزه تالاب انزلی همچنین تکمیل کمربندی انزلی تخصیص داده شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه مرحله اول این منابع در پروژه‌های مورد نظر تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه اعتبار برای کمربندی انزلی از سفر ریاست جمهوری ۱۰۰ میلیارد تومان است، افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در حدود ۸۵۰ میلیارد تومان در حال حاضر منابع به این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

دنیامالی گفت: از مجموع این اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان توسط یکی از بانک‌ها با تعهد دولت تامین شده و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز وزارت راه به این امر اختصاص داده است که امیدواریم اجرای پروژه کمربندی انزلی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نزدیک به پنج میلیارد تومان برای برق‌دار شدن بعضی از چاه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش‌بینی شده، گفت: در حال حاضر پنج میلیارد تومان در اختیار محیط زیست قرار گرفته است.

Share