فرماندار رضوانشهر: قرآن کریم ابتدا تا انتهایش استکبار ستیز است

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در رضوانشهر

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: از اینکه حضرت امام (ره) دستور می‌دهند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود این مسئولیت برگردن همه بشریت است. تبری از دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) از فروع دین ماست. قرآن کریم ابتدا تا انتهایش استکبار ستیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید نادر صفوی میرمحله ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان گفت: روز قدس یادگار حضرت امام (ره) و روز حیات اسلام است و مهمترین پیامد نامگذاری این روز، شکل گیری محور مقاومت است.

وی افزود: اگرچه حدود ۲ سالی بود در معرض بیماری کرونا قرار داشتیم که با تلاش دولت سیزدهم و کادر بهداشت و درمان و نیروهای نظامی و انتظامی و… توانستیم این ویروس را کنترل کنیم و از طرفی دشمن امروز با تبلیغات خود سعی می‌کند مردم را در خصوص مسئله فلسطین بی‌احساس کند اما امروز شما مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان هم‌صدا با ملت شریف ایران اسلامی در سراسر کشور با این اجتماع خود نشان دادید که با حضور خود مقابل رزیم صهیونیست و آمریکا جنایتکار و حامیانش ایستاده‌اید.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه این روز یادگار حضرت امام (ره) و روز حیات اسلام است، گفت: همانطوریکه مستحضرید حماسه روز جهانی قدس؛ روزیکه مقام معظم رهبری آن را ابتکار هوشمندانه‌ی حضرت امام خمینی (ره) و حلقه وصل مسلمانان برای هم صدائی درباره قدس شریف و فلسطین مظلوم بیان نمودند و روز برائت و اعلام انزجار مسلمانان جهان از رژیم اشغالگر صهیونیسم و حامیانش می‌باشد.

صفوی افزود: امروز ما شاهد لبیک‌گویان پیام تاریخی حضرت امام (ره) در همه کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی هستیم. ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس و مردم مظلوم فلسطین ابتکاریست بیاد ماندنی که از روی هوش و درایت بی‌نظیر حضرت امام (ره) حاصل شده است.

وی ادامه داد: این ابتکار باعث شد در زمانی که مسئله فلسطین در سایه سکوت جوامع بشری و خیانت اعراب در حال به فراموش سپردن بود، به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح شود و همچنان اصلی‌ترین مسئله جهانی اسلام باقی بماند. بگونه‌ای که اکنون پس از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها مردم ایران عزیز بلکه تمام جوامع بشری ازهر دین و مذهبی دغدغه دارند و این را بعنوان فرصتی برای اعتراض و اعلام برائت از این رژیم کودک کش می‌دانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: از اینکه حضرت امام (ره) دستور می‌دهند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود این مسئولیت برگردن همه بشریت است. تبری از دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) از فروع دین ماست. قرآن کریم ابتدا تا انتهایش استکبار ستیز است لذا نامگذاری این روز که یک تدبیر هوشمندانه براساس قرآن کریم بود و این شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و استکبار مصداق بارز همین تبری است که نه تنها برروی موشک‌هایمان بلکه بر قلب تک تک ایرانیان و هرکجاکه مردم مظلوم و آزاده‌ای در جهان هست حک شده و این شعار پاک شدنی نیست و هیچ گاه این مصداق تبری که همان فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکاست برچیده نمی‌شود و کسی هم خیال خام نکند چون مردم ما مسلمانند و از اعتقادشان دست نخواهند برداشت.

رئیس شورای تامین شهرستان بیان داشت: شما دیدید که تمام دنیا و همه مزدوران عالم زمانیکه روسیه به اوکراین حمله کرد و وقتی در آنجا کودکی کشته شد و ما از آن دردناک هستیم و واقعا در هیچ جای دنیا دوست نداریم به فرموده مقام معظم رهبری که جنگ باشد و با جنگ و خونریزی مخالف هستیم اما همین کودک وقتی در یمن و فلسطین به شهادت می‌رسد و کشته می‌شود سکوت خفت باری جوامع بشری را می‌گیرد و هیچ کدام حرفی نمی‌زنند چون تمام لایه‌های قدرت در دنیا دست صهیونیست هاست الا ایران و این یک غصه بزرگی برای استکبار جهانیست که ایران در مقابل این غده سرطانی سر تعظیم فرود نیاورده و همچنان آرمان فلسطین وآرمان خواهی آزادی قدس شریف برای ما پابرجاست و این آرمان حضرت امام (ره) را انشاالله با دستان مبارک مقام معظم رهبری تحقق می‌بخشد.

فرماندار رضوانشهر گفت: مردم رضوانشهر و همه مردم عزیز ایران به این کشورهای عرب مرتجع و ترکیه با شعار مرگ بر اسرائیل اعلام می‌کنند که این عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یعنی شراکت در کشتار کودک‌های مظلوم و مردم و زنان مظلوم فلسطین هست و اگر خونی در غزه و منطقه اشغالی فلسطین ریخته شود اعراب منطقه و کشورهای مرتجع عربی منطقه با این خونریزی دستشان شریک هست.

صفوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آرمان آزادی فلسطین که با شعار حضرت امام (ره) شروع شد، گفت: تا الان به کمک مجاهدت رزمندگان مقاومت که یکی از اصلی‌ترین جریان‌های مؤثر در منطقه است توانسته در برابر دشمنان اسلام ایستادگی قطعی داشته باشد.

Share