با حضور عضو شورای شهر رشت صورت گرفت؛

برگزاری اختتامیه نخستن نمایشگاه گروهی تصاویر حجمی با عنوان «ذهن خلاق» در رشت

رضویان با اشاره به اینکه رشت برای رشد و شکوفایی بیشتر نیازمند این ذهن‌های زیبا و خلاق است، گفت: باید از هنرمندانی که پر از انگیزه، شور و شوق و از همه مهم‌تر خلاق هستند در زیباسازی شهر و معرفی رشت با هنرهای زیبایش استفاده کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اختتامیه نخستن نمایشگاه گروهی تصاویر حجمی با عنوان ذهن خلاق با حضور سید حسین رضویان، عضو شورای شهر رشت در رشت برگزار شد.

عضو شورای شهر رشت در جمع هنرمندان این نمایشگاه با بیان این مطلب که هنر در زندگی بشر بسیار تاثیرگذار است، گفت: آنچه اینجا به نمایش گذاشته شده اثر ذهن‌های خلاق و جوان است که می‌توان از آن‌ها در خلق کارهای بزرگ استفاده کرد.

رضویان در ادامه با اشاره به اینکه رشت برای رشد و شکوفایی بیشتر نیازمند این ذهن‌های زیبا و خلاق است، گفت: باید از هنرمندانی که پر از انگیزه، شور و شوق و از همه مهم‌تر خلاق هستند در زیباسازی شهر و معرفی رشت با هنرهای زیبایش استفاده کرد.

به گزارش دیارمیرزا، نخستین نمایشگاه گروهی ذهن خلاق تصاویر حجمی از تاریخ ۱۷ اردیبهشت به مدت یک هفته در گالری کلهر واقع در بلوار انصاری، خیابان احمدزاده، جنب فروشگاه الوان کوچه شمشاد برگزار شد.

Share