فرمانده انتظامی استان مطرح کرد:

برخورد پلیس با محتکران ارزاق عمومی| کشف بیش از ۱۹۶ تن اقلام احتکاری در گیلان

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاقچیان و محتکران ارزاق عمومی از اولویت‌های مهم پلیس است گفت: از ابتدای سالجاری، ۱۹۶ تن و ۲۷۰ کیلوگرم آرد، ماکارونی، روغن و برنج از محتکران ارزاق عمومی در گیلان کشف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاقچیان و محتکران ارزاق عمومی از اولویت‌های مهم پلیس است گفت: از ابتدای سالجاری، ۱۹۶ تن و ۲۷۰ کیلوگرم آرد، ماکارونی، روغن و برنج از محتکران ارزاق عمومی در گیلان کشف شده است.

سردار “عزیزاله ملکی”  برخورد قاطع با قاچاق کالا و ارز و محتکران را یکی از اولویت‌های مهم پلیس دانست و با تشریح عملکرد پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان و محتکران ارزاق عمومی مردم اظهار داشت: از ابتدای سالجاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن کشف ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد و ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده در شهر رشت، ۳ نفر را در این خصوص دستگیر و ۲ واحد صنفی متخلف را نیز پلمب کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف پلیس در شناسایی، مقابله و کشف فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی افزود: ۶۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سالجاری تاکنون در استان کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۷۴ درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: ۵۵۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با تشریح عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با محتکران ارازق عمومی مردم اذعان داشت: ۴۷ فقره پرونده در حوزه احتکار به ارزش ۲۸۹ میلیارد ریال تشکیل و ۳۹ تن و۶۸۰ کیلوگرم آرد، ۴۸ تن و۵۳۲ کیلوگرم روغن خوراکی و ۱۰۱ تن و۵۰۰ کیلوگرم برنج از محتکران ارزاق عمومی مردم کشف شده است.

سردار ملکی در پایان ارزش ریالی اموال کشف شده توسط پلیس گمرک را نیز ۲۰۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۲۲ دستگاه خودرو گذر موقت توسط ماموران پلیس توقیف و به گمرک آستارا تحویل داده شده است.

Share