رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا خبر داد:

پاکسازی تالاب استیل آستارا از زباله | زباله‌های گردشگران با دستان محیط بانان جمع آوری شد

وحید مصطفی دوست، رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی بندر آستارا حریم و حاشیه تالاب استیل را از زباله پاکسازی کردند و زباله‌های به جا مانده توسط گردشگران با دستان محیط بانان از حاشیه تالاب استیل جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی بندر آستارا حریم و حاشیه تالاب استیل را از زباله پاکسازی کردند و زباله‌های به جا مانده توسط گردشگران با دستان محیط بانان از حاشیه تالاب استیل جمع آوری شد.

وحید مصطفی دوست، رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا با اعلام این که تالاب استیل از وجود زباله پاکسازی و زباله‌های به جا مانده از تابستان با دستان محیط بانان از حاشیه تالاب استیل جمع آوری شد از همه مسافران و شهروندان درخواست کرد ضمن استفاده و لذت بردن از طبیعت، از ریخت وپاش زباله در محیط زیست به ویژه تالاب‌ها، رودخانه‌ها و مناطق چهارگانه حفاظت محیط زیست (پارک‌های ملی، پناهگاه حیات وحش، منطقه حفاظت شده و آثار طبیعی ملی) خودداری نمایند تا این امانت الهی به نسل‌های بعدی سپرده گردد.

وی همچنین از برنامه منظم اداره حفاظت محیط زیست آستارا با همراهی گروه‌های فعال زیست محیطی، دهیاران، شوراهای روستاها و سایرین جهت پاکسازی محیط زیست به ویژه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست از زباله خبرداد.

Share