ماجدی: گروهمان در جام جهانی نرمال است

مهدوی‌کیا: قرعه خوبی بود | واکنش گری نویل به هم‌گروهی ایران، آمریکا و انگلیس

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید گروه ایران در جام جهانی نرمال است و نه چندان سخت و نه آسان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی مهدوی‌کیا، پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال ایران پس از شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ و هم‌گروهی با انگلیس و آمریکا اظهار کرد: باعث افتخار بود که در این مراسم حضور پیدا کردم. فکر می‌کنم قرعه‌ خوبی برای ما بود. به نسبت دیگر تیم‌های آسیایی، قرعه بهتری داشتیم. تیم انگلیس خوب است و تیمی هم که از پلی‌آف می‌آید، قرعه بهتری نسبت به دیگر اروپایی‌ها محسوب می‌شود.

او افزود: من فکر می‌کنم ژاپن، عربستان و کره گروه سخت‌تری دارند. پیش‌بینی من این بود که با بلژیک و برنده نیوزیلند و کاستاریکا هم‌گروه شویم. انگلیس تیم خوبی است اما می‌توانیم با آن‌ها فوتبال بازی کنیم. با آمریکا هم برای دومین بار بازی می‌کنیم. بازی با برنده‌ پلی‌آف هم بازی آسان‌تری نسبت به بازی‌های دیگر برای ما خواهد بود.

واکنش گری نویل به هم‌گروهی ایران، آمریکا و انگلیس

گری نویل مدافع سابق تیم ملی انگلیس درباره گروه این تیم در جام جهانی گفت: روابط در سطح دولت‌ها بین ایران، انگلیس و آمریکا در ۲۰ تا ۳۰ سال گذشته همیشه عالی نبوده است، بنابراین علاقه زیادی به آن بازی وجود خواهد داشت.

هری کین نیز که باید در روز افتتاحیه جام جهانی برابر ایران به میدان برود، بازی در روز نخست جام جهانی را هیجان انگیز توصیف کرد.

ماجدی: گروهمان در جام جهانی نرمال است

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به هم‌گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و نماینده اروپا (برنده دیدار ولز – اسکاتلند یا اوکراین) گفت: هر ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی، قطعا برای پیروزی بازی می کنند. فکر می‌کنم گروه ما نرمال است و نمی‌توان از نام انگلستان گذشت. تیم آمریکا هم شرایط خاص خود را دارد. باید ببینیم از میان سه تیم اروپایی کدام یک در گروه ماست. با برنامه‌ریزی بهتر و دیدارهای دوستانه می توانیم امتیازها را جمع کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران درباره رایزنی‌ها برای برگزاری دیدار دوستانه تا جام جهانی اظهار کرد: ما دو روزی است که صحبت‌های اولیه را با تیم‌های مختلف داشتیم. با تیمی هم صحبت کردیم که در گروه ما قرار گرفت و نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم. ان‌شاء‌الله سعی می‌کنیم با تیم‌هایی که سرمربی تیم ملی مدنظر دارد و برای تیم ملی ما مناسب است، بازی داشته باشیم.

رضایت استیلی از هم‌گروهی با انگلیس و آمریکا

حمید استیلی، سرپرست تیم‌ملی پس از هم‌گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا اظهار کرد: مراسم پرهیجانی بود. قرعه‌مان هم بد نبود. هم انگلیس و هم آمریکا فوق‌العاده قوی هستند.

او افزود: باید برای دیدارهای تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم و بازی‌های خوبی فراهم کنیم. گروهمان نسبتا خوب است. البته همه تیم‌ها قوی هستند و گروه آسان نداریم.

Share