با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا؛

معارفه اعضای شورای اسلامی کار آبفای گیلان | اهمیت تصمیم گیری و تصمیم سازی با مشارکت کارکنان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این مراسم منابع انسانی را مهم ترین سرمایه هر سازمانی دانست و بر بهره مندی از پیشنهادات و تفکرات کارکنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این مراسم منابع انسانی را مهم ترین سرمایه هر سازمانی دانست و بر بهره مندی از پیشنهادات و تفکرات کارکنان تاکید کرد.

مازیار علی پور، نقش شورای اسلامی کار در خصوص مشارکت کارکنان و بهره گیری از ظرفیت آنان را تاثیرگذار قلمداد کرد و گفت: شورای کار پرقدرت ترین بازوان هیات مدیره و مدیریت شرکت است که بی واسطه نظرات همکاران را منعکس می کند تا جهت گیری درستی در راستای اهداف عالی شرکت ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت تصمیم گیری و تصمیم سازی با مشارکت کارکنان افزود: پیگیری خواسته های به حق همکاران از مهم ترین وظایف شورای اسلامی کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تاکید بر اینکه مدیران باید نگاه علمی به مسائل داشته باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری کرده اند که بی شک اگر به این سمت حرکت نکنیم در خسران خواهیم بود.

علی پور با اشاره به اینکه باید از ظرفیت افراد با تجربه به منظور هدایتگری و راهبری امور استفاده شود، گفت: باید با هزینه کمتر و بهره وری بیشتر به سمت علمی شدن کارها پیش رویم.

وی، آگاهی از قوانین را یکی از ابزارهای مهم مدیریت دانست و بر آموزش مستمر مدیران در این راستا تاکید کرد.

در این مراسم نیک چهره رئیس شورای اسلامی پیشین شرکت آب و فاضلاب گیلان گزارشی از عملکرد این شورا طی دوره کاری خود ارائه داد.

همچنین امین زاده رییس شورای اسلامی کار، اهداف و برنامه های پیش رو در شورای جدید را تشریح کرد.

Share