اعلام زمان برگزاری فینال جام حذفی

لیگ برتر برای یک ماه تعطیل شد

مسئول مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص برنامه مسابقات در ایام ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سهیل مهدی در خصوص برنامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در ماه رمضان اظهار داشت: با توجه به اینکه دو تیم فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند، دیدیم که بازی‌های معوقه به لیگ به خاطر غیبت این دو تیم که در مسابقات حذفی کنار گذاشته شدند، تحمیل می‌شود.

وی افزود: فرصت را مغتنم شمردیم و در ایام ماه مبارک فقط جام حذفی را داریم. به صورتی خواهد بود که نیمه نهایی و فینال را بعد از برنامه اعلام شده مرحله یک چهارم نهایی در روزهای بیستم و بیست و دوم داریم. ان‌شاالله در ایام عید فطر یا قبل از آن فینال جام حذفی را داریم و بعد از آن بلافاصله لیگ را شروع می‌کنیم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه هفته بعدی لیگ برتر چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: به بعد از ماه مبارک رمضان موکول می‌شود. تمام مراحل جام حذفی تا پایان ماه رمضان تمام می‌شوند. تلاش می‌کنیم فینال یا در عید فطر باشد یا قبل از آن. ۵هفته بعد از ماه رمضان باید تا قبل از فیفا دی داشته باشیم که لیگ را به اتمام برسانیم. در آن صورت باز به ایام فیفا دی می‌رویم که به لیگ تعطیلی تحمیل می‌شود و همچنین اردوی تیم ملی امید را نیز داریم.

Share