فرماندار رضوانشهر؛

فعالیت رستوران ها در ایام ماه رمضان منوط بر گرفتن مجوز از نیروی انتظامی و اماکن است

فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار و برنامه ریزی ماه مبارک رمضان این شهرستان گفت: فعالیت رستوران ها و هتل ها در ایام ماه مبارک رمضان منوط بر گرفتن مجوز از نیروی انتظامی و اماکن می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح روز پنجشنبه یازدهم فروردین مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد تنظیم بازار و همچنین برنامه ریزی ماه مبارک رمضان با تبریک فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان و همچنین یوم الله ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت‌ها به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

وی افزود: ماه رمضان، ماهی است که تمام زمینه‌های معنوی به منظور گرایش به ارزش‌های متعالی، برای اقشار مختلف جامعه فراهم است، امیدوارم بتوانیم از فیوضات این ماه عزیز بهره لازم را ببریم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد خواهد شد، بیان داشت: حرمت ماه مبارک رمضان در ادارات و بین شهروندان حفظ شود.

 صفوی با تاکید بر اینکه مدیران در جهت اعتمادسازی، امیدآفرینی و رضایتمندی مردم تلاش کنند گفت: در بحث تأمین برنج، شکر، روغن، مرغ، گوشت و غیره دیگر کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان باید دقت نظر بیشتری اعمال شود تا مردم در تأمین این کالاها مشکلی نداشته باشند.

وی بر روند انجام گشت‌های مشترک از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان تاکید کرد و افزود: بازدید و نظارت بر رعایت موارد بهداشتی، کیفیت و قیمت زولبیا، بامیه، رشته خشکار و شیرینی فروشی‌ها به صورت جدی صورت گیرد.

فرماندار رضوانشهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌ها نسبت به فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن فرهنگی و مساجد و تولید محتوا اقدام نمایند.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه فعالیت رستوران‌ها و هتل‌ها در ایام ماه مبارک رمضان منوط بر گرفتن مجوز از نیروی انتظامی و اماکن می‌باشد، تاکید کرد: نظارت لازم از سوی اماکن، اعضای ستاد تنظیم بازار و اداره میراث فرهنگی بر رستوران‌ها و هتل‌هایی که مجوز پذیرایی از میهمانان را دارند صورت گیرد.

 صفوی در خصوص نظارت بر تعطیلی نانوایی‌ها در ۱۳ فروردین تاکید کرد و افزود: جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به برنامه ریزی و پیگیری کشیک نانوایی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال شهروندان؛ و همچنین شهرداران و دهیاران در سطح شهر و روستاها نسبت به نصب بنر با موضوع ماه مبارک رمضان در ورودی شهر و روستاها اقدام نمایند.

همچنین حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه رضوانشهر نیز در این جلسه از زحمات و پیگیری و نظارت ‌های فرماندار شهرستان بر بازار در ایام تعطیلات نوروز و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر قدردانی کرد، و افزود: اصناف مردمی‌ترین قشر جامعه هستند، نظارت‌ها بر بازار و واحدهای صنفی و همچنین داروخانه‌ها باید بیشتر شود و با افراد سودجو باید برخورد جدی صورت گیرد.

Share