طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛

دکتر «فرهاد شیرینی» رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان شد+ متن حکم

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، در حکمی دکتر فرهاد شیرینی استاد گروه شیمی دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان را به سمت رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر فرهاد شیرینی استاد گروه شیمی دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان، به سمت رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان منصوب شد.

در متن حکم ستاری خطاب به دکتر شیرینی آمده است: «نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان گیلان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری اثربخش میان نخبگان و مسئولان آن استان در حل مسائل منطقه‌ای و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به مدت سه سال به سمت «رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان» منصوب می‎نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: «شایسته است با اتکال به خداوند متعال، درراستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در امور نخبگان و در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

شایان ذکر است پیش از این دکتر مسعود اصفهانی استاد گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان عهده‌دار این مسئولیت بود.

Share