فلاح میری: شرکت‌های تولیدی و تجاری می‌توانند در حوزه‌ پسماند و زباله ورود کنند

بازدید مسئولان قضایی گیلان از یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه این شرکت‌های تولیدی و تجاری می‌توانند در حوزه‌هایی مانند معضل پسماند و زباله در استان گیلان نیز ورود نمایند، گفت: اقداماتی مانند ساخت دستگاه تفکیک زباله خانگی از مبدا و تبدیل قسمتی از آن به کمپوست در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان از یک شرکت دانش بنیان در پارک علم فناوری رشت بازدید کردند.

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ که تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده است، اظهار داشت: بازدید از این شرکت دانش بنیان در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار گرفت تا از نزدیک با فعالیت‌ها و مشکلات شرکت های دانش بنیان آشنا شده و در رفع معضلات آنان تلاش نماییم.

وی تولید علم در این شرکت را قابل تحسین دانست و تصریح کرد: این شرکت از معدود شرکت‌های دانش بنیانی است که علاوه بر طراحی و اجرا با تجاری کردن تولیدات خود در حوزه لوازم خانگی از شرکت های موفق کشور در خاورمیانه است.

دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه این شرکت‌های تولیدی و تجاری می‌توانند در حوزه‌هایی مانند معضل پسماند و زباله در استان گیلان نیز ورود نمایند، گفت: اقداماتی مانند ساخت دستگاه تفکیک زباله خانگی از مبدا و تبدیل قسمتی از آن به کمپوست در دستور کار این شرکت قرار گرفته است تا با تکمیل سیر مطالعاتی و با کمک و یاری دستگاه‌های اجرایی به زودی شاهد اقدامات چنین شرکت‌هایی در حل مشکلات استان باشیم.

Share